Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:29:28 GMT

کنایه ایجنت اوبامیانگ به آرتتا: تیم ضعیف است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۸۲۱۴

کنایه ایجنت اوبامیانگ به آرتتا: تیم ضعیف است

بعد از شکست آرسنال مقابل تاتنهام ایجنت اوبامیانگ مهاجم این تیم به انتقاد از میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها پرداخت و فشار بر اوبامیانگ را غیرمنصفانه دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن، مدیر برنامه‌های پی‌یر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله آرسنال فرصت را برای حمله به میکل آرتتا سرمربی این تیم مناسب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فشارهای اخیر بر اوبامیانگ به دلیل ناکامی او در گلزنی را غیر منصفانه دانست و گفت مشکل آرسنال کلی است و نباید همه تقصیرها را به گردن یک بازیکن انداخت.

 

 

اوبامیانگ که تابستان گذشته یک قرارداد جذاب سه ساله با آرسنال امضا کرد در این فصل با انتقادهای زیادی مواجه بوده. اوبامیانگ در فصل جدید لیگ برتر تا این لحظه تنها دو گل به ثمر رسانده و هواداران را از خود خشمگین کرده است.

 

 

کواکو منسا مدیر برنامه‌های آرسنال اما بعد از شکست دیشب مقابل تاتنهام به این اشاره کرد که آرسنال در یازده بازی اخیر تنها ده گل به ثمر رسانده و در این شرایط تقصیر متوجه سرمربی است و نه بازیکنان خط حمله.

 

مدیر برنامه‌های اوبامیانگ در پایان بازی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که تصویری از آمار و عملکرد خط حمله آرسنال را نشان می‌داد. در این آمار مشخص است که آرسنال تنها 10 گل به ثمر رسانده و از این نظر در رتبه هفدهم لیگ برتر قرار دارد. شوتهای در چارچوب آرسنال در این یازده هفته هم 32 شوت بوده و آرسنالی‌ها 65 موقعیت خلق کرده اند.

 

 

ایجنت اوبامیانگ در بالای این تصویر از عبارت " اگر موقعیت خلق می‌کردید..." استفاده کرد تا به کنایه نشان دهد موکلش در شرایطی که تیم موقعیت گلزنی خلق نمی‌کند نمی‌تواند گلی به ثمر برساند و انتقادها از او غیرمنصفانه است.

 

 

 

پییر امریک اوبامیانگ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا

پیر امریک اوبامیانگ در مارسی دوباره به بهترین فرم برگشته است. 

طرفداری | پیر امریک اوبامیانگ در چلسی شبیه به مهاجمی به نظر می رسید که قرار است به زودی سطح اول فوتبال اروپا را برای درآمدزایی ترک کند. با این حال او مارسی را انتخاب کرد تا هم در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی به میدان برود و هم فرصت حضور در لیگ اروپا را داشته باشد. 

اوبامیانگ این فصل یکی از بهترین مهاجمان اروپا بوده و عملکردش باعث شده مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. مهاجم 34 ساله گابنی در فصل جاری 46 بازی برای مارسی انجام داده و در مجموع آمار خوب 27 گل و 11 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. 

مارسی در نیمه نهایی لیگ اروپا به آتالانتا برخورد کرده است. پیر امریک اوبامیانگ در این تورنمنت با 10 گل آقای گل است. 

عملکرد اوبامیانگ در مارسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد