Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس داوری ضمن تایید درستی گل دوم سپاهان، از چیدمان داوران و اشتباهات‌ آن‌ها در هفته‌های اخیر انتقاد کرد.

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص گل دوم سپاهان به نفت مسجد سلیمان توسط روح الله باقری که داور آن را آفساید اعلام کرده بود، اظهار کرد: گل کاملاً سالم بود و یکی از تصمیمات بسیار تأثیرگذار بود؛ چرا که اگر داور آن را پذیرفته بود بازی به تساوی کشیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس داوری با اشاره به شرایط نامساعد چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: زمین بسیار لغزنده و کیفیت بازی را از بین برده بود. واقعاً تیم‌ها نمی‌توانستند به خوبی بازی کنند. به خصوص سپاهان که همیشه روی زمین بازی می‌کند، کار برایش مشکل بود.

وی با بیان اینکه همه گل‌هایی که به ثمر رسید سالم بودند، افزود: تعجب می‌کنم چرا گل دوم سپاهان را مردود کرد! اخطارهایی که داور نشان داد درست بودند. خود داور نیز در جایگیری‌ها و دویدنش اشکال داشت چون زمین خیلی گل آلود و شرایط سخت بود.

مگر یک رأی چقدر ارزش دارد؟

رودنیل با انتقاد از چیدمان داوران در فصل جاری، تصریح کرد: آخر چقدر باید یک اشتباه تأثیرگذار باشد! اکنون هفته پنجم هستیم و وای به حال هفته‌های آخر لیگ! همه آن هم به دلیل چیدمان داوری و رئیس هیئت‌ها است که به خاطر رأی انجام می‌شود! این کار را نکنید مگر یک رأی چقدر ارزش دارد؟

وی اضافه کرد: همه تیم‌ها را بیچاره کرده‌اید! این همه هزینه گردن تیم‌ها است. همان طور که بازیکن و کادر فنی مصاحبه می‌کند و محروم‌شان می‌کنید، داوری که تصمیم تأثیر گذار داشته را نیز محروم کنید.

به چه قیمت می‌خواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم؟

این پیشکسوت داوری درباره برگزاری دیدار ذوب آهن و شهر خودرو با تعداد بالا مبتلایان تیم اصفهانی به کرونا، گفت: در شرایطی که باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم ذوب آهن را با ۱۷ کرونایی بازی می‌کند. اگر از این بین دو نفر فوت کرده بودند، چه کسی پاسخگو بود؟ اصلاً اعتقادی به برگزاری مسابقات با این اوضاع کرونا ندارم.

وی افزود: درست است می‌خواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم اما به چه قیمت؟ به قیمت از دست دادن جوانان‌مان؟

کد خبر 459995

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوذر رودنیل سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان هواداران سپاهان سپاهان اصفهان کارشناسی داوری اشتباهات داوری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گل دوم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی حیف شد. ما اصلا باید قهرمان این لیگ می‌شدیم. نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ‌مان را محکم‌تر برگزار کنیم و هم بازی‌های جام حذفی را که خیلی مهم است و مسابقات سختی خواهد بود.

او در خصوص عملکرد خود در این دیدار عنوان کرد: همه می‌دانند بازی حساسی بود. من هم صد خودم را گذاشتم. امروز به من وظایف دفاعی‌تر داده بودند و نتوانستم زیاد از شوت‌هایم استفاده کنم و موقعیت‌سازی کنم، ولی در کار دفاعی از خودم راضی بودم.

ویدئو: 331649

نورافکن درباره استوری جنجالی که پیش از بازی منتشر کرد، توضیح داد: من هر چه می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود. هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، به شخص و جای دیگری نسبت می‌دهند. واقعا قصدی نبود. آن عکس را دوست داشتم. واقعا به ببر علاقه دارم.

بازیکن سپاهان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او گفت: آنها هم جزوی از مردم هستند. چه کار کنم؟ شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را روی من خالی می‌کنند.

او همچنین درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ عنوان کرد: در لیگ برتر مقداری فاصله برایمان ایجاد شد. ما بازی پیکان را خیلی ساده از دست دادیم، برابر نساجی خیلی ساده سه امتیاز را از دست دادیم، صنعت نفت هم همینطور. ۸ امتیاز راحت در این ۵-۶ هفته از دست دادیم که‌ اگر آنها را داشتیم، شرایط تغییر می‌کرد اما از اول فصل واقعا اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

نورافکن افزود: شما هم رسانه‌هایی هستید که مطمئنا باید از استقلال و پرسپولیس دفاع کنید و من اینها را می‌دانم و هیچ خرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود، ولی اگر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، سپاهان واقعا یکی دو سال است قهرمان لیگ است. با این حال باز هم همه مردم می‌دانند که استقلال و پرسپولیس باید از سوی خبرنگاران و دولت‌مان حمایت شود و این یک واقعیت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اخراج امید عالیشاه درست بود، گفت: ربطی به من ندارد.

دیگر خبرها

  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!