Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@10:50:05 GMT

کمک فوری برای درمان این مادر و پسرش

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۸۶۵۴

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر ۴۳ساله بی سرپرستی شده که مستأجر و دارای سه فرزند می باشد.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم ر ح از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

خانم ح ۴۳ساله بی سرپرست و مستأجر دارای سه فرزند می باشد.

این مادر بدلیل نازسائی شدید کلیه هفته دوبار دیالیز می شود و درحال حاضر پزشک دستور پیوند کلیه داده و هیچکاری از دست این خانواده برنمیاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دختر این خانواده هم دچار کم خونی شده و شبی نیست که با دردهای زیاد نخوابد.

در فراخوان قبلی برای این مادر بخشی از هزینه های درمان و زندگی و همچنین بدهی های معوق پرداخت شد که خوشبختانه حال دخترش خیلی بهتر شده

ولی متاسفانه پسر هفده ساله این مادر که نان آور هم بود دیروز دستش در چرخ دنده دستگاه خانگی گیر کرده و چهار انگشتش له شده که وضعیت بدی برایشان بوجود آمده و باید فورا عمل گردد تا رگهای عصب دست از بین نرود
باتوجه به هزینه های زیاد درمان این خانواده از شما مردم عزیز و نیک اندیش خواهشمندیم هرچقدر توان دارید کمک نمائید تا باهم بتوانیم بخشی از مشکلات این مادر وفرزندان را برطرف نمائیم.

باشد که خداوند متعال یاریگر همه ما باشد.

قبلا از همکاری مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکرروسپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

لینک کوتاه: asriran.com/003Bbb

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا، ظهر امروز شنبه، در محور نیزار قم به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه بر اثر این حادثه «حمید نیکویی»، پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات، جان خود را از دست داد.

عضویت در هیأت مدیره مؤسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

حسین محمودی فر در پیامی درگذشت حمیدنیکویی خبرنگار پیشکسوت و نماینده روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات را به خانواده ایشان وجامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی تسلیت گفت.

کد خبر 6096690

دیگر خبرها

  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت