Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه کاظم زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلولیت و یک واحد مسکونی برای زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد که ۵ خانه در بخش چاهورز، ۴ خانه در بخش علامرودشت و یک خانه در بخش مرکزی لامرد قرار دارد.

رئیس بهزیستی لامرد با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه «سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)» جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: تعدادی از این مددجویان بهزیستی لامرد در منزل فرسوده، قدیمی و ناایمن سکونت داشتند که قابل زندگی نبود و دیگر مددجویان نیز مستأجر بوده که به زودی صاحب خانه ایمن و مقاوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متراژ واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار حدود ۵۰ مترمربع است که ۷۵ درصد هزینه ساخت هر مترمربع توسط سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها و دیگر منابع اعتباری بهزیستی و ۲۵ درصد باقیمانده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تأمین می‌شود.

کاظم زاده اضافه کرد: بهزیستی لامرد در اجرای تفاهم نامه بهزیستی کشور با دو نهاد دیگر شامل بنیاد مسکن و قرار سازندگی خاتم الانبیا (ص) توانست بیشترین آمار برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان فارس را به خود اختصاص دهد.

رئیس بهزیستی لامرد ادامه داد: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت کامل این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت برعهده ندارد.

کد خبر 5089990

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد مسکن مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی فارس ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد بهزیستی لامرد واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است