Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کشور، امروز ضمن سفر میدانی به اهواز جهت بررسی مشکلات آب‌وفاضلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع‌بندی جلسه‌ای که امروز داشتیم نشان می‌دهد که مشکل برای امروز و دیروز یا امسال و سال گذشته نیست و این مشکل سال‌ها وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مشکل به زیرساخت‌هایی که باید در گذشته پیش‌بینی و دنبال می‌شده باز می‌گردد.

رییس سازمان بازرسی کشور ضمن تاکید بر به‌روزرسانی طرح جامع بیان کرد: طرح جامع فاضلاب خوزستان که از سال ۸۵ آغاز شده متاسفانه طبق گزارشی که ارائه شد تا به الآن بیش از ۴۰ درصد آن اجرا نشده و با توجه به تغییر اقلیم خوزستان در سال‌های اخیر و افزایش میزان بارندگی‌ها نیازمند به‌روزرسانی است.

وی افزود: مشکل دومی که باید به آن پرداخته شود بحث آب‌های سطحی است که متفاوت با بحث فاضلاب است و مشکل جدی آبگرفتگی اخیر ناشی از همین مسئله است.

درویشیان بیان کرد: اقدامات موقتی در رابطه با دفع آب‌های سطحی انجام شده و بعضی از مناطقی که سال گذشته دچار آبگرفتگی شده بود با اقدامات چند ماه اخیر، دچار مشکل نشدند.

وی افزود: اما چند منطقه اهواز و چند شهر استان از جمله بندرامام دچار مشکل جدی شدند که بحث‌هایی انجام و مواردی مطرح شد و مقرر شده تا بررسی‌های ما طی چند روز آینده تکمیل شود و به یک جمع‌بندی برسیم.

رییس سازمان بازرسی کشور در رابطه با جمع‌بندی که انجام خواهند داد گفت: آنچه از امکان تصمیم‌گیری و اقدام به آن در خوزستان وجود دارد به مسوولین استان ابلاغ می‌کنیم و آن‌ها ملزم به پیگیری موارد هستند.

وی افزود: مواردی نیز که مرتبط با مرکز و وزارت نیرو و کشور و سازمان مدیریت برنامه می‌باشد را دنبال خواهیم کرد تا بلکه به جمع‌بندی در استان و مرکز برسیم و حتما به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

درویشیان بیان کرد: با توجه به بررسی‌ها و کارشناسی که انجام خواهد شد ما در سریع‌ترین زمان ممکن مستندات را جمع‌آوری و پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: گمان میکنم در کمترین زمان گزارش را آماده کنیم و آنچه مربوط به خود استان است قبل از خروج از خوزستان به مسوولین استان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز خوزستان سازمان بازرسی درویشیان جمع بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود