Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در هشت ماه امسال، 27 میلیون لیتر نفت‌سفید در کردستان توزیع شده که از این مقدار، 22 میلیون لیتر آن به روستاهای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش با اشاره به شرایط جغرافیایی استان و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی، از ارسال و ذخیره‌سازی نفت‌سفید مورد نیاز خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید استان از اردیبهشت ماه امسال‌ خبر داد و افزود: با وجود بارش برف در روزهای اخیر و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی 150 روستای استان، هیچ مشکلی بابت تأمین سوخت روستاییان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سهم روستاهای سخت‌گذر استان از مقدار نفت‌سفید توزیعی را 12 میلیون لیتر عنوان و از تلاش و زحمات خستگی‌ناپذیر رانندگان نفتکش که با توجه به شرایط کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی، نسبت به تأمین و توزیع نفت‌سفید برای تعداد 23 هزار و 500 خانوار مصرف‌کننده نفت‌سفید استان اقدام می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت 213 دستگاه نفتکش در ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی منطقه تأکید کرد: سهمیه سالانه خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید، 2 هزار لیتر است که از طریق 299 فروشندگی روستایی و 40 باب فروشندگی شهری، می‌توانند نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.
گیتی‌منش با اشاره به تحقق حقوق شهروندی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، افزود: به همین منظور توزیع نفت‌سفید خانوارهای استان به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه این خانوارها روی کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.
وی با اشاره به ارسال 22 میلیون لیتر نفت‌سفید به روستاهای استان کردستان در هشت ماه امسال، مصرف نفت‌سفید در نقاط شهری فاقد گاز طبیعی استان را 5 میلیون لیتر عنوان و تصریح کرد: مصرف این فرآورده در هشت ماه امسال‌ در استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش 16 درصدی همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی منطقه میلیون لیتر ماه امسال نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان