Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:28:40 GMT

آخرین فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در یزد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۸۹۲۳

آخرین فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در یزد

ایسنا/یزد دادسرای عمومی و انقلاب یزد از شهروندانی که موتورسیکلت‌های آنان در پارکینگ‌های سطح شهر توقیف شده خواست تا از روزهای پایانی فرصت ترخیص گسترده‌ی موتورسیکلت‌های توقیفی توسط دادگستری و پلیس راهور، بدون پرداخت هزینه‌های اضافی جهت ترخیص استفاده کنند.

براساس اعلام دادسرای عمومی و انقلاب یزد تاکنون تعداد قابل توجهی از موتورسیکلت توقیفی ترخیص شده و با توجه به این که فرصت استفاده از شرایط ویژه ترخیص در سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sterdad.ir محدود و رو به اتمام است، افرادی که موتورسیکلت آنها توقیف شده باید هر چه زودتر در این باره اقدام کنند.

این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور از فرصت باقی مانده استفاده کنند و وسایل نقلیه خود را با کمترین هزینه تحویل بگیرند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دادسرای یزد همچنین شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۳۷۴۳۱۹۰ را جهت پاسخ به هرگونه سوال و ابهام به شهروندان یزدی معرفی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري يزد ترخیص موتورسیکلت دادسراي عمومي و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان