Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر یازدهمین جایزه شهید آوینی به صورت مجازی و در صفحه مرتضی شعبانی تهیه‌کننده سرشناس حوزه مستند امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، یازدهمین جایزه شهید آوینی بخشی از چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» است که امسال به صورت آنلاین (برخط) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرتضی شعبانی از اعضای گروه «روایت فتح» است که تصویربرداری مستندهای متعددی در سال‌های دفاع مقدس را بر عهده داشته و تهیه کننده فعال سینما و حوزه مستند است. او هم اکنون مدیر مرکز مستند حقیقت است.

 

شعبانی امروز در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پوستر این دوره از جایزه شهید آوینی را که توسط استاد رضا عابدینی طراحی شده رونمایی کرد. مرتضی شعبانی تهیه کننده مستندهای «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، «نت‌های مسی یک رویا»، «کویرس وطن من»، «جایی که من نبودم» و ... است.

 

چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» 25 آذر تا دوم دی ماه امسال با دبیری محمد حمیدی مقدم به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: سینماحقیقت بخش جایزه شهید آوینی رونمایی از پوستر جایزه شهید آوینی مرتضی شعبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام نماینده ولی فقیه در گلستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انسان، والاترین آفریده خدای بزرگ و نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تعلیم و تربیت صحیح محقق نخواهد شد.

امام ( رضوان‌الله‌علیه ) فرمودند: «معلّمی شغل انبیا است»؛ این جمله خود جایگاه رفیع معلم را نشان می دهد و بنده بنا براهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارم معلمین ما باید از میان بهترین ها انتخاب شوند.

به بیان متفکر و فیلسوف شهید مرتضی مطهری، معلم باید نیروی فکر و قوه ی ابتکارِ متعلم را زنده کند و آن را پرورش دهد و او را به سوی استقلال راهنمایی کند.از اینرو شأن والای معلم این است که ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کند و ندای فطرت را به گوش همه رساند.   

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی متفکر شهید مرتضی مطهری از زحمات جامعه فرهنگیان استان گلستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های اسلام ناب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقدیر و تشکر نموده و و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد