Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از دادستانی می‌خواهم با عاملان بی‌حرمتی به تکیه حسینی و توهین کنندگان به اعتقادات دینی مردم برخورد کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور جمعی از علما و روحانیون و جوانان انقلابی ضمن محکوم کردن کلیپ موهن پخش شده در فضای مجازی اظهار داشت: اهانت به اعتقادات دینی مردم گناه نابخشودنی است و باید با خاطیان برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه حفظ شأن و قداست اماکن مقدسه خط قرمز ما است تأکید کرد: از دادستانی می‌خواهم با عاملان این حرکت ضد فرهنگی برخورد کند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: براساس قانون باید با اینگونه برنامه‌های موهن برخورد شود تا بار دیگر با وقوع چنین اتفاقاتی احساسات مردم شریف و و متدین جریحه‌دار نشود.

پروژه «نفوذ فرهنگی» دشمن در کرمانشاه چیست؟/ از نمایش مانکن‌های زنده تا پخش کلیپ‌های مبتذل تصویربردار مانکن‌های زنده در کرمانشاه دستگیر شد 4 نفر از مانکن‌های زن و عوامل تهیه فیلم مبتذل در کرمانشاه دستگیر شدند


امام جمعه کرمانشاه افزود: تکیه‌های استان کرمانشاه از دیر باز مهد عزاداری و اظهار ارادت به امام حسین (علیه السلام) بوده است و براساس عظمت و بزرگی سید الشهدا همواره مقدس خواهد بود.

علما خاطرنشان کرد: انقلاب زنده است و باید همگان بر اساس معیارهای انقلاب اسلامی حرمت کرده و از اصول انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خارج نشویم.

به گزارش تسنیم پخش کلیپ مبتذل که در تکیه حسینی معاون الملک کرمانشاه تصویربرداری شده سبب اعتراض بسیاری از اقشار مردم نسبت به این بی‌حرمتی شده است.

انتهای پیام/831/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع استانداری کرمانشاه نفوذ در کلام مقام معظم رهبری امام حسین ع استانداری کرمانشاه نفوذ در کلام مقام معظم رهبری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق