Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:55:57 GMT

شب یلدا را با دورهمی تلخ نکنید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۹۰۷۳

شب یلدا را با دورهمی تلخ نکنید

اسدالله ربانی مهر روز دوشنبه در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان بیان کرد: پویشی با عنوان «یلدای امسال در خانه بمانیم» شکل گرفت تا بتوان با این شیوه خطر حضور در دورهمی های خانوادگی را به مردم گوشزد کرد.

وی خاطر نشان کرد: شرایط نارنجی بسیار شکننده بوده و احتمال بازگشت به شرایط قرمز کرونایی زیاد است بنابراین نباید با بی توجهی به توصیه های بهداشتی از جمله حضور در مراسم و دورهمی های خانوادگی زمینه ساز بازگشت به شرایط بحرانی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته اطلاع رسانی کرونا استان همدان اظهار داشت: پیشنهادهایی مبنی بر اعمال محدودیت تردد در شب یلدا مطرح است هر چند اتخاذ برخی تصمیم ها نیاز به تصویب آن در ستاد ملی مدیریت کرونا است.

ربانی مهر بیان کرد: خانواده ها باید بدانند در صورت بی اعتنایی به تاکید و هشدارهای دلسوزانه کادر بهداشت و درمان و برپایی میهمانی در شب یلدا تنها به خاطر یک شب دورهمی، زمینه ساز بیماری اعضای خانواده، انتقال بیماری کرونا و مرگ و داغدار شدن عزیزانشان خواهند بود.

وی تاکید کرد: محدودیت های پیش بینی شده به هر میزان هم سختگیرانه باشد باز هم درصدی از افراد قانون شکنان محدودیت ها را رعایت نمی کنند که به طور حتم برخورد قهری با آنها صورت می گیرد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی کرونا استان همدان اظهار داشت: در جریان محدویت تردد پیش بینی شده ابتدا برای مالکان رانندگان متخلف پیامک هشدار و ارشادی ارسال شده سپس اعمال قانون می شدند.

ربانی مهر بیان کرد: فرهنگسازی در کنار اعمال محدودیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد در این میان شمار زیادی از شهروندان حتی در صورت پیش بینی نشدن محدودیت ها به منظور حفظ جان خود و دیگران در اجتماعات حضور نیافته و قرنطینه خانگی را رعایت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت های مالی ناشی از کرونا به مشاغل، صبح امروز نشستی با هدف کمک مالی به دستفروشان برگزار شد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی کرونا استان همدان علت تغییر شرایط استان از قرمز به نارنجی را همکاری و همراهی مردم با مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا و تلاش اعضای کمیته های زیر مجموعه این ستاد دانست.

ربانی مهر افزود: با وجود تاثیر مثبت همکاری مردم و اتحادیه ها در کاهش آمار مبتلایان، بستری و فوتی های کرونا اما همچنان باید نسبت به حفظ شرایط و کاهش آمار تا زمان قرار گرفتن در شرایط زرد و سفید تدبیری اندیشید.

وی یادآوری کرد: به دنبال بازدید صورت گرفته از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همدان مشخص شد پنج دستگاه اتوبوس به علت رعایت نکردن پروتکل های ابلاغی توقیف شدند همچنین ۴۰ تن شبانه اقدام به ضد عفونی اتوبوس‌ها برای ایمن کردن ناوگان مسافربری درون شهری می کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان استانداری همدان شب یلدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان استانداری همدان شب یلدا ویروس کرونا همدان استانداری همدان شب یلدا اخبار کنکور کرونا استان همدان کمیته اطلاع رسانی محدودیت ها ربانی مهر شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»

به گزارش مشرق، مهدی دادرس از شرایط این روزهای فوتبال کشور انتقاد کرد و گفت: حاشیه‌های فوتبال یقه اهالی این رشته را گرفته و در رفتار، کردار و گفتمانی که شاهد هستیم خروجی خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه بیانیه‌نویسی هم رفتار پیش‌پاافتاده جدیدی است که دیگر مختص به استقلال و پرسپولیس هم نیست و سایر تیم‌ها برای آنکه از این جریان عقب نمانند، وارد آن شده‌اند و در کل شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه‌نویسی آن هم با این شیوه مورد توجه قرار بگیرد یک حرکت بی‌معنی است چراکه بی‌جهت، هوادار را هیجانی می‌کنیم که نتیجه آن را هم می‌بینیم و صداقت و راستی در فوتبال کمتر دیده می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان اضافه کرد: همین هیجانات و حاشیه‌ها در لیگ برتر بر همه چیز حاکم شده است و این خوب نیست. فوتبال و ورزش جزیره ثبات نیستند. فوتبال فضای خوبی برای تخلیه هیجانات است اما مسیری که برخی‌ پیش گرفته‌اند هیچ کمکی نمی‌کند و باید این روند اصلاح شود.

دادرس در واکنش به این سئوال که چه کسانی این ریل‌گذاری نادرست را در فوتبال انجام داده یا آن را مدیریت می‌کنند، گفت: لیدرهای خاصی پشت این ماجرا هستند که با تصمیم‌های خود شان ایران و ایرانی را به بازی گرفته‌اند. باید این روند تغییر کند و اجازه داد تا هیجانات به معنای واقعی خود در فوتبال تخلیه شود و دیگر خبری از بیانیه‌نویسی و این بازی‌های بی‌معنی نباشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اضافه کرد: این واگذاری یک مُسکن خیلی خوب است و باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تشکر کرد چراکه ما را مجاب کردند. سال‌ها بود بحث واگذاری را می‌شنیدیم اما هیچ مسوولی تمایلی به تحقق آن نداشت! اما این اتفاق در دولت کنونی افتاد و در نهایت شاهد این تغییر و تحول بودیم که جای تشکر دارد اما باید دید در ادامه چه خواهد شد و روند فعالیت این دو باشگاه بزرگ چه مسیری را پیش خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟