Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@10:01:16 GMT

آخر هفته خونین در شیکاگو با ۴ کشته و ۳۲ زخمی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۹۲۶۶

به گزارش فارس، در حالی که گزارش‌های بسیاری درباره خشونت مسلحانه مقامات شهر شیکاگوی آمریکا گزارش کرده‌اند در روزهای آخر هفته، تیر‌اندازی‌های مرگبار در این شهر ۴ کشته و ۳۲ زخمی بر جا گذاشته است.

شبکه خبری «فاکس نیوز» به نقل از روزنامه محلی «شیکاگو سان تایمز» گزارش کرده که در اخیرترین حمله مسلحانه، روز یکشنبه یک مرد در شمال غربی این شهر به ضرب چند گلوله در داخل اتومبیل خود کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد در صحنه حادثه جان داد.

پلیس شیکاگو هنوز مشخص نکرده که مظنونی را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرده است یا خیر. 

روزنامه شیکاگو سان تایمز همچنین گزارش کرده که روز جمعه یک دختر ۱۷ ساله و سه مرد در حالی که در خارج از ساختمان مسکونی ایستاده بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مقامات شهر شیکاگو اعلام کردند که در جریان این حادثه، به پا و آرنج این دختر ۱۷ ساله شلیک شد، همچنین دو مرد از ناحیه پا و یک مرد دیگر نیز از ناحیه صورت و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این حوادث در حالی رخ داده‌اند که هفته گذشته در روزهای منتهی به عید «شکرگزاری»، شیکاگو همچنین شاهد ۳۷ مورد تیر‌اندازی بود که از این تعداد ۹ نفر جان باختند.

روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز اداره پلیس شهر شیکاگو گزارش کرد که تا سی‌ام ماه نوامبر امسال، ۳ هزار و ۷۹۰ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که این رقم در همین بازه زمانی در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۳ مورد گزارش شده بود.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد