Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:22:27 GMT

کشف ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۹۲۷۵

کشف ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده شهران تیم عملیات کلانتری ۱۴۲ کن، کارگروهی را برای کشف جرم تشکیل دادند.

وی افزود: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه گشت کلانتری ۱۴۲ جوادیه حین گشت‌زنی در خیابان قربانی به سرنشینان یک دستگاه پراید سفید رنگ، مظنون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: چکیده پرونده حکایت از این دارد که مظنونین چندین بار خیابان را به صورت یک طرفه بالا و پایین می‌رفتند که ماموران به صورت نامحسوس آن‌ها را تحت نظر قرار می‌دهند و با تعقیب و مراقبت انجام شده مشخص شد قصد تخریب قفل درب یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را دارند که ماموران کلانتری کن وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، سرنشینان پراید را دستگیر می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه منکر سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: سارق با مشاهده تصاویر ضبط شده خود به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت با همکاری همدستش به نام عباس معترف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی بخشی از اموال مسروقه نیز در مخفیگاه متهم کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه آن‌ها به ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

پیام فرمانده ناجا به خانواده سردار شهید " استوار "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو سرقت لوازم داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو