Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:05:46 GMT

نقاط حادثه خیز استان شناسایی شد/پایش راه‌های البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۹۳۵۲

نقاط حادثه خیز استان شناسایی شد/پایش راه‌های البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و بازدید از مانور مدیریت بحران استان که روز دوشنبه برگزار شد، گفت: البرز، استانی استراتژیک است و در بسیاری از حوزه‌ها در سطح ملی خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این استان شاهراه ارتباطی بین 14 استان کشور با پایتخت است از این رو همواره در این رابطه با حساسیت ویژه ای وارد عمل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه این استان به واقع ایران کوچک است، گفت: کنترل و پایش راه‌های البرز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این استان به طور مثال در 29 آبان ماه سال جاری 2 برابر تهران، تردد ورودی داشته و استان اول کشور هستیم و در ترددهای خروجی استان دوم کشور هستیم.

وی افزود: محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-کرج-قزوین از اهمیت بالاتری برخوردار هستند چراکه بیشترین تردد را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: این استان در تمامی فصول سال نیازمند تدابیر ویژه ای است بنابراین همواره در حال برنامه ریزی برای پیش بینی، پیگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی هستیم.

وی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون استان البرز برای مقابله با بحران های احتمالی بواسطه بارش برف و باران و سایر بحران ها، آمادگی کامل دارد؛ اکنون نیز مانوری برای بررسی میزان آمادگی و تجهیزات مورد نیاز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های خدماتی همچون گاز نیز در آمادگی کامل بسر می‌برند، عنوان کرد: مدیران استان، پای کار و برخط هستند تا ایران کوچک را در مقابله با بحران‌های احتمالی مدیریت کنند.

استاندار البرز گفت: نقاط حادثه خیر استان نیز رصد شده و در صورت احتمال بحران تدابیر لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز حادثه شناسایی پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت