Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از آغاز به کار بسته قراردادی مارون۶ در طرح توسعه افزایش و نگهداشت تولید ۲۸ مخزن خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفت خیز جنوب، صادق فتح الهی اظهار داشت: اجرای این بسته طی قراردادی با اعتبار 132 میلیون دلار به شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش(تنکو) واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه‌های این بسته قراردادی در بخش تحت الارض شامل حفاری 12 حلقه چاه جدید و تعمیر یک حلقه چاه موجود در میدان مارون است.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: در این قرارداد اجرای 7 پروژه روسطحی با هدف بهسازی و نوسازی تجهیزات و خطوط لوله موجود و احداث تجهیزات جدید برای فرآورش و انتقال نفت پیش بینی شده است.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این پروژه ها شامل احداث چندراهه اقماری جدید در واحد بهره برداری مارون6، احداث تجهیزات و خطوط لوله جهت انتقال نفت نمکی از واحد نمکزدایی مارون6 به واحد بهره برداری مارون1، بهینه سازی سیستم های تفکیک نفت و گاز، نمکزدایی، تصفیه و تزریق پساب مجتمع مارون6، تامین و راه اندازی یکدستگاه توربوپمپ در واحد بهره برداری مارون6، تهیه و نصب کمپرسورهای هوا در واحدهای عملیاتی شرکت مارون، بازرسی و تعمیرات فوری خطوط لوله زیرزمینی و احداث خطوط لوله انتقال، ایستگاه پمپاژ کوپال و مخزن تامین فشار آب صنعتی مارون است.

کهگیلویه و بویراحمد|یاسوج روستایی بزرگ؛ مخازن ذخیره نفت و بنزین جابجا شودکاهش واردات نفت چین با پر شدن مخازن ذخیره سازی

فتح الهی خاطرنشان ساخت: میدان مارون در 60 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد و با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت این میدان اجرای 4 بسته قراردادی شامل مارون25، مارون14، مارون3 و مارون6 در قالب طرح 28 مخزن در دست اجراست.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مناطق نفت خیز جنوب خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)