Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان گفت: آبان ماه امسال ۳۸۸ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۷۰میلیارد ریال در استان تشکیل‌ شد که در همین رابطه ۸ باند متلاشی شده‌ است. - اخبار استانها -

احمد مجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخرم‌آباد در رابطه با میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: آبان ماه امسال بیش‌‌ترین کالای قاچاق کشف‌ شده در این استان مربوط به قاچاق 82 هزار و 94 دستگاه لوازم خانگی به ارزش ریالی 40 میلیارد ریال بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:22 هزار و101 قلم لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش 400 میلیون ریال،353 طاقه پارچه به ارزش شش میلیارد ریال 458 دستگاه گوشی تلفن همراه،9 هزارو 209 ثوب البسه به ارزش 350 میلیون ریال آبان ماه امسال در استان لرستان کشف شده‌ است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان با بیان اینکه میزان مواد غذایی کشف‌ شده در آبان ماه امسال 25 هزار بسته به ارزش یک میلیارد و500 میلیون ریال بوده‌ است عنوان کرد: پنج هزار کیلوگرم برنج به ارزش یک میلیارد  ریال، هشت هزار و 150 قلم دارو به ارزش 150 میلیون ریال از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق آبان ماه در استان لرستان بود.

انهدام 6 باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در جنوب شرق کشور/ 204 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شددرگیری سنگین مسلحانه پلیس ایرانشهر با قاچاقچیان / هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف بیش از یک تن مواد مخدرفرمانده مرزبانی ناجا: 93 تن مواد مخدر در سال جاری کشف شد/ برخورد قاطع با قاچاق دارو به کشورهای همسایه

مجدیان بیان کرد: هفت هزار و 400 نخ سیگار به ارزش  و 650 هزار ریال، پنج هزار و 545 عدد لوازم یدکی خودرو به ارزش 12 میلیاردریال، 420کیلو گرم بادام درختی، 72هزار کیلوگرم ذرت ،53هزار و530کیلوگرم گندم،45 هزار و 420کیلوگرم آرد از دیگر کشفیات کالای قاچاق آبان ماه امسال در استان لرستان بوده‌ است.

وی با اشاره به قاچاق سوخت طی یک ماهه گذشته در استان تصریح کرد:2 هزار لیتر نفتگاز به ارزش 10میلیون و800 هزار ریال آبان ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان در رابطه با کشفیات قاچاق کالاهای ممنوع در این استان نیز گفت: در آبان ماه امسال106 هزار لیتر مشروبات الکی دست‌ ساز به ارزش هفت میلیارد و 423 میلیون و 600 هزار ریال و 9 بطری مشروبات خارجی به ارزش یک میلیون و800 هزار ریال، رسیور ماهواره 21 عدد به ارزش 25 میلیون و200 هزار ریال، دیش ماهوره 120 عدد به ارزش 772میلیون ریال، ال ان بی ماهواره 190 عدد به ارزش 76 میلیون ریال، آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن 790 عدد به ارزش19 میلیون و 750هزار ریال و همچنین 25 موردآلات و وسایل قمار به ارزش یک میلیون و 500هزار ریال کشف شده‌ است.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت:745 راس گوسفند، 18 هزار و 300 کیلو گرم مرغ و 20 راس گاو در استان لرستان کشف‌ شده است.

وی در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل‌ شده در آبان ماه امسال افزود: در آبان ماه امسال388 پرونده قاچاق کالا به ارزش 170 میلیارد ریال تشکیل‌ شده که در همین رابطه 8 باند متلاشی شده‌ است.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبان ماه امسال استان لرستان میلیارد ریال میلیون ریال عدد به ارزش قاچاق کالا ارزش یک هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه