Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری قزوین گفت: بیش از ۷۰ درصد ترددهای درون‌شهری قزوین با خودرو انجام می‌شود.

شیما زرآبادی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلان وضعیت قرمز کرونا در قزوین محدودیت‌های مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در قزوین تصریح کرد: متأسفانه ترددهای درون شهری قزوین در ایام کرونا نگران کننده بود که با مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا امیدواریم بتوانیم در کنترل این بیماری موفق عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بیش از ۷۰ درصد ترددهای درون شهری در قزوین با خودروهای شخصی، ۶.۱۸ درصد با اتوبوس، ۶.۲ درصد با دوچرخه و ۲.۴ درصد با موتورسیکلت انجام می‌شود.

زرآبادی‌پور گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در روزهایی که وضعیت قرمز اعلام شده می‌تواند به تسریع اپیدمی این بیماری منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۴ آذر خروجی‌های شهر قزوین از ساعت هفت صبح تا ۹ شب مسدود است، لذا تنها کسانی که دارای شرایط خاص هستند با مجوز فرمانداری مجاز به تردد هستند.

کد خبر 460037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی شهرداری قزوین کرونا در ایران مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترددهای درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه
  • هوای کلانشهر اصفهان برمدار قرمز، زرد ونارنجی
  • هفت پله قرمز بورس
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز