Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به گفته برخی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که اسفند ماه سال گذشته اقدام به خرید خودروهای پرشیا (پژو پارس) با موعد تحویل مهرماه سال جاری کرده‌اند، بیمه‌نامه‌های خودروها از آبان ماه سال جاری فعال شده اما هنوز خودرویی تحویل داده نشده است؛ این در حالی است که وجه خودرو تسویه شده اما زمان تحویل خودرو مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، تعدادی از مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو طی تماس با ایسنا، از بلاتکلیفی خود در تحویل خودروهای پژو پارس که به تازگی تکمیل‌وجه هم شده و بیمه‌نامه خودروها نیز صادر شده اما خودرویی در کار نیست، صحبت کردند.
به گفته یکی از این مشتریان، ثبت‌نام برای این خودروها اسفند ماه سال گذشته با پرداخت 39 میلیون تومان صورت گرفته است. در حالی که موعد تحویل خودروها مهرماه ١٣٩٩ بوده است، پس از گذشت نزدیک به دو ماه از قرار تحویل، خبری از تحویل خودرو نیست.
این در حالی است که چندی پیش، نمایندگی ایران‌خودرو با این مشتریان تماس گرفته و در خواست مراجعه به نمایندگی برای تکمیل وجه داشته‌ است. پس از مراجعه مشتریان و پرداخت 53 میلیون و 100 هزار تومان توسط آن‌ها، گویا خودرو تکمیل‌وجه شده و پس از واریز وجه، بیمه‌نامه خودرو به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده است. جالب اینجاست که بیمه‌نامه برای خودرویی صادر و از 19 آبان ماه سال جاری، فعال شده که هنوز خودرویی در کار نیست.
این مشتریان ادعا می‌کنند که حتی نمی‌دانیم خودرو اصلا تولید شده است یا خیر؟
نمایندگی ایران‌خودرو در پاسخ به مشتریان از بابت زمان تحویل خودروها، به "اطلاعی از زمان دقیق خودرو نداریم اما هر زمان که خودروها از ایران‌خودرو خراسان به نمایندگی‌های تهران تحویل داده شود، خودرو بلافاصله به مشتریان تحویل داده خواهد شد. " بسنده کرده است.
البته به مشتریان گفته شده که برای پیگیری خودروهای خود می‌توانند به نمایندگی ایران‌خودرو خراسان مراجعه و در صورت موجودی خودرو، آن را تحویل بگیرند؛ البته که در اینصورت هزینه حمل خودرو از خراسان به تهران، برعهده خود مشتری خواهد بود.
ایسنا، موضوع را از ایران‌خودرو پیگیری کرده و چند روزی هم منتظر پاسخ این گروه خودروسازی ماند؛ اما تا لحظه انتشار این گزارش پاسخی از بابت چرایی این موضوع از سوی ایران‌خودرو دریافت نشده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحویل خودرو ایران خودرو تحویل داده بیمه نامه ماه سال شده اما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل