Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@21:56:52 GMT

سردار سلامی درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۱۷۶

سردار سلامی درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت جانشین سابق سازمان پدافند غیرعامل را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب مرحوم حاج علی اصغر زارعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و  نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت معظم جانباز سرافراز مرحوم حاج علی اصغر زارعی

سلام علیکم؛

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت ،استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی لحظه‌ای نیاسودند.

بی شک مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ،مومنانه  و شجاعانه آن برادر عزیز و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب ،نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران ماندگار و مایه افتخار بوده است.

اینجانب عروج ملکوتی ایشان را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت می نمایم روح پاک را در "اعلی علیین" با صالحین و صدیقین محشور و به خانواده معزز و سایر بستگان ، شکیبایی ، عزت و سعادت عطا فرماید. ان شاالله 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار سلامی سپاه پاسداران سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد

 

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»