Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا گفت: بر اثر سهل انگاری و بی توجهی مسوولان و خرابی دکل شبکه های همراه اول و ایرانسل، جوان 38 ساله از اهالی منطقه شاهزاده منار اندیکا از بالای کوه به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

سید احمد عبدالهی موسوی امروز دوشنبه هفدهم آذر ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز در تشریح این خبر اظهار کرد: جوانی 38 ساله از اهالی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا که در این روستا مغازه دار بود، به علت نبود امکانات پوشش دکل همرا اول و ایرانسل، برای کسر وجه مشتریان کارت های اهالی را می گرفت و با دستگاه کارت خوان خود به قله و ارتفاعات کوه های بختیاری برای آنتن گرفتن، می برد که متاسفانه اواخر هفته گذشته از کوه به پایین سقوط کرد و منجر به فوت او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مشکل تکراری بارها باعث اتفاقات ناخوشایند در این منطقه و اطراف آن شده است، گفت: خرابی دکل و فرستندهای مخابراتی به ویژه دکل ایرانسل بارها به مسولین استانی، شهرستان اندیکا و اداره کل مخابرات خوزستان اعلام شده و پیرامون این موضوع مراجعه حضوری به این دواریر کردیم اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و اخیرا منجر به کشته شدن یکی از عزیزان روستا به نام"سید مراد موسوی ۳۸ ساله که دارای چهار فرزند بود، شد.

رییس شورای اسلامی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا با اشاره به نامه نگاری های انجام شده با بیت رهبری در خصوص مشکلات این منطقه، افزود: سال 1392 نامه نگاری هایی را در خصوص مشکلاتی از قبیل 22 کیلومتر آسفالت برای دسترسی به راه های شهری، مدرسه روستایی، بهداشت و آنتن دهی شبکه موبایل و اینترنت با بیت رهبری انجام شد و ایشان عنایت کرده و دستور رسیدگی موارد را به استانداری خوزستان دادند، اما از آن تاریخ تا کنون مشکلاتمان که حل نشد، بلکه عزادار عزیزانمان شدیم.

موسوی با در اختیار قرار دادن عکس نامه ایی به تاریخ 15 آذرماه جاری بیان کرد: روز شنبه مجددا طی نامه ایی خطاب به مسوولین شهری و استانی مشکلات و اتفاق حادث شده برای جوان خانواده دار روستا را تشریح کردم که امیدوارم اینبار توجه مسوولان ذیربط شامل حال اهالی این منطقه سخت گذر و فراموش شده، بشود.

لازم به ذکر است که منطقه شاهزاده عبدالله مناره شهرستان اندیکا با بیش از سه هزار نفر جمعیت یکی از مناطق محرومی است که از نبود راه مناسب و آسفالت، بهداشت، اینترنت و آب آشامیدنی رنج می برد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سقوط همراه اول ایرانسل استانداری خوزستان مسوولین آذری جهرمی وزیر جوان برنا خوزستان شهرستان اندیکا عدم انتن دهی مخابرات استان خوزستان کوه های بختیاری دستگاه کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد