Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جلیل بالایی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ادعای مطرح شده از سوی مدیرکل میراث فرهنگی که عنوان داشته بود، تهیه ویدیوی مبتذل در سال ۹۶ و دوره مدیریت وی نبوده است، اظهار داشت: به صراحت عرض می‌کنم که این فیلم در زمان مدیریت بنده ساخته نشده است و بیان این مطلب که فیلم مذکور مربوط به سال ٩۶ است فقط یک مسئله انحرافی در اصل ماجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادعا شده که این فیلم براساس فوتوشاپ تدوین شده، لذا اگر این واقعیت داشته باشد باید مستندات آن ارائه شود.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: اینکه این فیلم مربوط به چه سالی است و آیا فتوشاپ هست یا خیر، اصل ماجرا را تغییر نمی‌دهد، یک اتفاق در کرمانشاه رخ داده لذا دستگاه قضایی باید بررسی کند.

بالایی ادامه داد: اگر این فیلم مربوط به سال ٩۶ است چرا اکنون منتشر شده است؟ بنده صراحتاً تکذیب می‌کنم که مربوط به سال ٩۶ است چراکه تکیه معاون الملک کرمانشاه تنها تکیه‌ای است که مدیر، پرسنل و یگان حفاظت ثابت دارد و اگر این اتفاق در سال ٩۶ رخ داده است چرا آن‌زمان حتی یک گزارش، یک خبر، یک انتقاد صورت نگرفت؟

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد آن آتلیه برای پاک کردن صورت مسئله و فرار از ماجرا مدعی شده است که این فیلم مربوط به سال ٩۶ و بصورت فوتوشاپ ساخته شده است که البته پلیس فتا و دستگاه قضایی باید رسیدگی کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در پایان گفت: درست بود بجای بیان مطالب انحرافی، واقعیت رخ داده را قبول می‌کردند و درجهت برخورد با آن حرکت می‌کردند که متأسفانه اینچنین نشد، رخ دادن این اتفاق چه در زمان مدیریت بنده که البته صورت نگرفته است، و چه در زمان مدیریت کنونی محکوم است و ان شاء‌الله با پیگیری دستگاه قضایی تمام زوایای آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی فیلم کرمانشاه مدیریت بحران بالایی قادری مربوط به سال ٩۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس