Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:58:59 GMT

کشف ۳.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۴۰۳

کشف ۳.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: محموله اول شامل خوراک دام بوده که مأموران پلیس شهرستان ساوجبلاغ در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر تولید و بسته‌بندی غیرقانونی مکمل‌های غذایی دامی با برند خارجی در سوله‌ای در اطراف یکی از روستاهای بخش گلسار این شهرستان شدند و بررسی موضوع را در دستور کلانتری ۱۲ گلسار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مأموران پس از بررسی‌های اولیه و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ تن مواد اولیه خوراک دامی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود و در حال بسته‌بندی برای عرضه به بازار بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: سوله مورد نظر پلمب شده و در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

کشف میلیاردی لوازم‌یدکی خودرو قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف یک هزار و ۳۲۶ عدد انواع لاستیک و قطعات خودرو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان کرج خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی لاستیک و لوازم‌یدکی خودرو قاچاق در یک مغازه لاستیک‌فروشی در منطقه گلشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا تعداد ۶۰۶ عدد انواع لاستیک نو و کارکرده، ۱۲۰ حلقه رینگ و همچنین ۶۰۰ عدد انواع قطعات خودروهای داخلی و خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه اظهار داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار محمدیان متذکر شد: با کشف این کالاهای قاچاق پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط ارسال شد.

کد خبر 5090114

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده روز دانشجو گرگان شهرکرد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل