Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:49:38 GMT

به من گفته اند کومان از هدایت بارسا خسته شده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۶۵۱

به من گفته اند کومان از هدایت بارسا خسته شده

جوردی فاره نامزد ریاست باشگاه بارسلونا ادعا مرد که رونالد کومان از هدایت بارسا خسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دو روز پیش بارسا در زمین کادیز، این تیم ضعیف ترین شروع 33 سال گذشته خود در لالیگا را به ثبت رساند. بارسا تیم نهم جدول است و با منطقه سقوط فقط سه امتیاز اختلاف دارد.

فاصله 12 امتیازی با اتلتیکوی صدرنشین نیز باعث شده تا رویای قهرمانی لالیگا دور از دسترس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان پس از شکست از کادیز بسیار عصبانی بود و عملکرد مدافعانش را به شدت زیر سوال برد.

 

 

 

 

جوردی فاره نامزد ریاست بارسلونا که مسبب اصلی استعفای جوزپ بارتومئو بود، در مورد مربی مدنظرش در صورت پیروزی در انتخابات به آاس گفت:«کومان اسطوره باشگاه است و وقتی برنده شوم، باید با او صحبت کنم. مدیر ورزشی را موظف به این کار خواهم کرد و پروژه هایم را به اطلاع او می رسانم. باید ببینم برنامه های او چیست و اینکه از پروژه ما خوشش می آید یا خیر. او اسطوره بارسلوناست ولی نمی دانم می خواهد ادامه بدهد یا کنار می رود. به من گفته اند او همین حالا از هدایت بارسا خسته شده است.»

 

 

 

 

تمیدد با مسی:« کارهایی انجام داده ایم و دوست دارم اگر برنده شدم، فردای انتخابات، مسی با بارسا تمدید کند. برنامه هایی را برای مسی ترسیم خواهم کرد که متقاعد به ماندن شود. برنامه هایی برای سه یا چهار سال بعد. برندی با نام مسی ایجاد خواهیم کرد تا او مایکل جوردن فوتبال شود. مسی باید رئیس افتحاری باشگاه و سفیر جهانی ما باشد. در تمدید با مسی پول نمی تواند قضیه دردسرسازی باشد.»

 

 

 

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!