Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:41:44 GMT

نکات چاپ تراکت تبلیغاتی+ نمونه و قیمت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۷۹۹

نکات چاپ تراکت تبلیغاتی+ نمونه و قیمت

تبلیغات سودمند و شناخته شدن در میان رقبا را می‌توان یکی از مهمترین اولویت‌ها در بازاریابی و فروش هدفمند برای کسب و کارهای موفق دانست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، استفاده از محصولات چاپی مانند تراکت دقیقا یکی از روش‌های موثری است که به طور مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به شما در معرفی تجارتتان به دیگران، افزایش اعتماد و تمایل آن‌ها و در نهایت افزایش فروشتان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکت چیست؟

تراکت یک برگه تبلیغاتی پرکاربردی است که تجارت‌های گوناگون از آن برای معرفی برند تجاری، خدمات، محصولات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های مختلف استفاده می‌کنند.

سلایق و نیازهای مختلف در بازار باعث ایجاد انواع گوناگونی از تراکت ها با ویژگی‌های متفاوت شده‌ است. معمولا تراکت ها را می‌توان با توجه به کاربردی که دارند در ابعاد مختلف طراحی و روی کاغذهایی با جنس و ضخامت‌های متفاوت چاپ کرد.

به همین دلیل بهتر است که پیش از انتخاب تراکت و شاخص‌های آن موضوعاتی همچون هدف از ارائه تراکت، مخاطبان مورد نظر و در نهایت تناسب تراکت انتخابی با تجارت مربوطه را کامل و شفاف مشخص کنید.

از طرف دیگر برای آن که تراکت مورد نظر شما از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد بایستی در زمان طراحی و چاپ آن نکات و استانداردهای خاصی را مورد توجه قرار دهید. به همین منظور ما در ادامه این مقاله مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در انتخاب و چاپ تراکت با کیفیت به شما کمک کند را بیان می‌کنیم.

راهنمای چاپ تراکت

در چاپ یک تراکت شاخص‌های مختلفی وجود دارد. اولین شاخص ابعادی است که برای تراکت خود انتخاب می‌کنید. این ابعاد باید با توجه به پیام و هدف شما از ارائه تراکت به مخاطبان انتخاب شود. امروزه پرکابردترین ابعادی که برای تراکت انتخاب می‌شوند، کاغذهای A۴، A۵ و A۶ هستند.

پس از ابعاد تراکت نوبت به انتخاب دو شاخص دیگر یعنی همان جنس و ضخامت کاغذی که طرح شما روی آن چاپ می‌شود می‌رسد. معمولا کاغذی که برای تراکت انتخاب می‌شود یکی از کاغذهای گلاسه مات، براق، ساده و بافت‌دار است. ضخامت این کاغذها نیز می‌تواند متناسب با طرح و نیاز شما بین چند حالت ضخامت کم، ضخامت متوسط و ضخامت زیاد، قابل انتخاب باشد.

تراکت یکی از محصولاتی است که می‌تواند هم به صورت یک رو و هم به صورت دو رو طراحی شود. به طور معمول وجه یک تراکت با توجه به طرح و محتوایی که می‌خواهید به مخاطبان خود ارائه دهید انتخاب می‌گردد. اگر اطلاعات شما نیاز به فضای زیادی دارد بهتر است که در طراحی تراکت‌تان پیام اصلی را در روی آن و سایر اطلاعات را در وجه پشت قرار دهید.

در کنار تمامی ویژگی‌هایی که مطرح شد، شاخص دیگری به نام هات فویل وجود دارد که از آن برای افزایش جذابیت تراکت استفاده می‌شود. هات فویل به صورت‌های مختلف مانند طلاکوب، نقره‌کوب و مس‌کوب برای نمایش درخشان‌ و براق‌تر بخشی از طرح مثل لوگو یا نام تجاری استفاده می‌شود.

آخرین شاخص در چاپ تراکت انتخاب تیراژ چاپی مورد نظر است؛ که این موضوع کاملا سلیقه‌ای و متناسب با نیاز شما انجام می‌گیرد.

تراکت تبلیغاتی

یکی از انواع تراکت های رایج که از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است تراکت تبلیغاتی است. این نوع تراکت با هدف تبلیغات، اطلاع‌‎رسانی و آشنایی اولیه مخاطبان با تجارت و کسب و کار شما طراحی شده و به چاپ می‌رسند.

نمونه تراکت

همان‌طور که بیان شد تراکت ها با توجه به کاربرد و هدفی که دارند در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. اگر بخواهیم پرکاربردترین تراکت ها را بیان کنیم می‌توانیم به تراکت های تبلیغاتی، تراکت های مخصوص همایش، تراکت های رستورانی و تراکت های لوکس اشاره کنیم.

هر کدام از این تراکت ها نیز دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و با توجه به مخاطب و نحوه ارائه، نمونه تراکت های مختلفی را در بازار به وجود می‌آورند.

قیمت چاپ تراکت

تراکت یک محصول چاپی همراه با ویژگی‌های چاپی متنوع است. هر کدام از این ویژگی‌ها می‌توانند بر روی قیمت یک تراکت تاثیرگذار باشند.

همان طور که بیان شد مهمترین این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: جنس و ضخامت کاغذی که تراکت روی آن چاپ می‌شود، ابعاد تراکت، یک رو و یا دو رو بودن وجه آن، استفاده از جلوه‌های ویژه همچون هات فویل طلاکوب، نقره‌کوب، مس‌کوب روی نواحی خاصی از طرح تراکت مانند لوگو و نام تجاری و در نهایت تیراژ چاپی یک تراکت.

مجموعه شاخص‌های فوق در کنار هم باعث به وجود آمدن قیمت‌های مختلفی برای تراکت شما می‌شود.

چاپ فوری تراکت در چاپ آقا

چاپ آقا یک مجموعه آنلاین در عرصه چاپ و طراحی محصولات چاپی مختلف از جمله تراکت است؛ که با ایجاد بستری آنلاین در وب‌سایت خود امکان سفارش طراحی و چاپ فوری انواع تراکت را برای تمامی مشتریان در سراسر ایران فراهم کرده است.

همچنین این مجموعه با هدف ارتقاء و افزایش رضایت‌مندی شما مشتریان عزیز به عنوان اولین ارائه دهنده ابزار طراحی آنلاین محصولات چاپی مختلف شناخته شده است.

در ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا شما می‌توانید در هر جا و هر زمانی که مایل باشید یکی از طرح‌های جذاب تراکت چاپ آقا را انتخاب کرده و با سلیقه شخصی خود به ویرایش و تکمیل طراحی آن بپردازید.

در نهایت نیز پس از شخصی‌سازی تراکت دلخواه خود، بدون از دست دادن کوچکترین لحظه‌ای می‌توانید سفارش چاپ آن را از همان مسیر ثبت کرده و تراکت چاپ شده خود را در آدرس مورد دریافت نمایید.

جهت مشاهده تمامی محصولات چاپی این مجموعه و کار با ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا می‌توانید به وب‌سایت www.chapagha.com مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۴۱۹۱۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا چاپ تراکت تبلیغاتی طراحی تراکت تبلیغاتی محصولات چاپی برای تراکت چاپ تراکت یک تراکت ویژگی ها تراکت ها طراحی آن چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد