Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اورنگ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰۰ هزار مفاصاحساب صادر می شود، افزود: با الکترونیکی شدن ابلاغ مفاصاحساب واگذارنده و پیمانکار در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان، خدمات یاد شده به شکل غیر حضوری برای کلیه پیمانکاران و واگذارندگان کار سراسر کشور اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مزایای خدمات غیر حضوری سازمان به بیمه شدگان، اظهار داشت: کاهش تردد غیرضروری کارفرمایان، افزایش امنیت اطلاعات سازمان و حذف نیم میلیون مکاتبه غیرضروری در خصوص مفاصاحساب ها و اصالت سنجی آنها برخی از دستاوردهای خدمات غیر حضوری هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران افزود: سرویس استعلام وضعیت مستمری و ارتباط بیمه ای دومین و سومین خدمت غیرحضوری هستند که مشتری به طور متوسط بیش از یک روز معطل دریافت آن می شد؛ اما در این مدل مستمری بگیر درخواست غیر حضوری می دهد و گواهی وضعیت دریافت می‌کند و بعد می تواند آن را رمزگذاری شده به محلی دیگر ارائه دهد.

اورنگ گفت: حدود ۵۰۰ هزار متقاضی از سرویس تکمیل سوابق کسری در ماه استفاده می کنند و در این راستا یک میلیون نفر ساعت از وقت نیروی کار با این طرح ذخیره می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی، سرویس دیگری است که در آن حذف الزام مراجعه بیمه شده به شعب سازمان محقق و در پی ارائه این خدمت دستاورد مهمی کسب می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران با اشاره به چهارمین طرح خدمت با عنوان ۳۰۷۰ اظهار داشت: ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی شامل احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی همچون اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه و صورتحساب است که در یکی دیگر از هفته دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

اورنگ گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرمای زیر پوشش قانون تامین اجتماعی در کشور داریم که از این پس کارفرمایان می توانند با مراجعه به سامانه سرویس های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir  از این خدمت برخوردار شوند.

وی افزود: کارشناسان سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات کارفرمایان در زمینه های یاد شده هستند.

مردم مراقب کلاهبرداران بیمه‌ای باشند

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت: در مواردی دیده می شود که به محض اینکه یک دستگاه خدمتی را راه اندازی می کند، فرصت طلبان به دلیل اینکه موضوع هنوز در جامعه جا نیفتاده، با سوء استفاده از کمبود آگاهی مردم از فرایندهای جدید، اقدام به کلاهبرداری می کنند.

اورنگ ادامه داد: در این زمینه بیمه شدگان می توانند با استناد به سامانه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به آدرس https://www.tamin.ir به عنوان مرجع اصلی اخبار، از نحوه ارایه خدمات آگاهی یابند.

وی با بیان اینکه از طرف سازمان تامین اجتماعی هیچ تماسی برای دریافت پول از بیمه شدگان گرفته نمی شود، اظهار داشت: بیمه شدگان به افرادی که خود را کارمند سازمان تامین اجتماعی معرفی کرده و با اعلام مشخصات کامل هویتی فرد، از خدماتی همچون کارت بیمه طلائی، بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی، کارت ویژه خدمات درمانی و یا عناوینی مشابه سخن گفته و درخواست وجه می کنند، اعتماد نکنند.

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران افزود: به منظور صحت سنجی اخبار و اطلاعات علاوه بر سایت معرفی شده، تمامی اخبار این سازمان در صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی و معتبر منتشر می شود و مخاطبان می توانند اخبار سازمان تامین اجتماعی را از منابع یاد شده دنبال کنند تا گرفتار مشکلات افراد سودجو و فرصت طلب نشوند.

اورنگ گفت: از آغاز اجرای طرح ۳۰۷۰ و در راستای رونمایی از ۳۰ خدمت الکترونیکی که به منظور کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است، تا کنون از هشت طرح  بهره برداری شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس سازمان تامین اجتماعی بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سازمان تامین اجتماعی بیمه درمان شهرستان پردیس سازمان تامین اجتماعی بیمه درمان اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی