Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:22:22 GMT

تینا عبدی کیست + علت درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۱۰۵۳

تینا عبدی کیست + علت درگذشت

تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی سریال آنام و فیلم کاناپه، امروز (۱۷ آذرماه) درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تینا عبدی درگذشت"، تیتری بود که امروز دنیای سینما را در شوک فرو برد. درگذشت این بازیگر جوان تبریزی موجی از واکنش‌ها را در شبکات اجتماعی و به خصوص در بین اهالی سینما به دنبال داشت.

بیوگرافی تینا عبدی

تینا عبدی متولد دهه ۱۳۷۰ بود که از کودکی به سینما و تئاتر علاقه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در تبریز درخشید و به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاتر این شهر در بین اهالی هنر شناخته می‌شد.

عبدی پس از تئاتر به دنیای تصویر پا گذاشت و در تولیدات محلی ایفا نقش کرد. سپس با بازی در سریال "آنام" خوش درخشید و به چهره‌ای شناخته شده بدل شد. او در سینما هم فعال بود و با کارگردانانی همچون کیانوش عیاری کار کرد. او یکی از بازیگرانی زنی بود که برای بازی در فیلم کاناپه موی خود را تراشید. البته این فیلم توقیف شد و هیچوقت به نمایش درنیامد.

آثار تینا عبدی

سریال آنام و فیلم سینمایی کاناپه مهم‌ترین آثار این بازیگر جوان هستند. او در زندگی حرفه‌ای خود با چهره‌های محبوب و البته پرتوانی نظیر ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان و شبنم قلی خانی هم‌بازی شده بود.

علت درگذشت تینا عبدی

خبر درگذشت تینا عبدی را روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد. برخی منابع خبری ایست قلبی را علت درگذشت این هنرمند دانسته‌اند.

کد خبر 460068

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تینا عبدی تینا عبدی درگذشت درگذشت تینا عبدی سریال آنام فیلم کاناپه کیانوش عیاری سینما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تینا عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)