Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به اظهارات برخی منتقدان قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» گفت: ما در مقابل طرف‌های هسته‌ای‌مان ۳ وضعیت را ترسیم کرده‌ایم.

وی افزود: یک؛ «همه چیز برای همه چیز» یعنی اگر طرف‌های مقابل همه وظایف خود را انجام دهند ما هم همه وظایف خود را در بستر برجام عملیاتی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس اظهارداشت: مبحث دوم؛ «کاهش در مقابل کاهش است» و این بدین معناست که اگر طرف‌های مقابل ما تعهدات خود را نقض کردند ما هم تعهدات خود را نقض خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حالت سوم؛ «هیچ در مقابل هیچ است» و این بدین معناست که اگر آن‌ها شیطنت را در زمینه تعهداتشان بیشتر کردند ما هم تعهدات خودمان را انجام خواهیم داد.

ذوالنور بیان داشت: این مسئله کاملا منطقی، عرفی و شرعی است و رفتار ما به رفتار طرف‌های مقابل مان بستگی دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امیدواریم این مسئله و تمرکز بر قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» آمریکایی‌ها و بقایای ۱+۵ متوجه این کند که باید به سرعت به وظایف خود در برجام عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1083174 برچسب‌ها حجت الاسلام مجتبی ذوالنور مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!