Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از دیروز (یکشنبه، ۱۶ آذر) شروع شده و در روز یکشنبه، ۲۳ آذر به پایان می‌رسد. این آزمون در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.  

دانشجویان انصرافی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ باید دارای شرایط و ضوابطی باشند که به شرح زیر است:

نحوه شرکت دانشجویان انصرافی

با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۷۲۶ ( مورخ ۲۵ مرداد ۹۹) دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های غیر روزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران می‌توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است این داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مورخ ۱۸ دی ۱۳۹۵ دانشجویان دوره روزانه در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته به استثنای پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که حق شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را ندارند.

دانشجویان روزانه در حال تحصیل در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما باید تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰،  از تحصیل انصراف قطعی بدهند.

در صورتی که دانشجویان دوره روزانه شاغل به تحصیل ورودی‌های سال ۹۸ و قبل از آن بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت کرده و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند، قبولی آن‌ها باطل شده و هیچ اقدام دیگری امکان پذیر نخواهد بود.

لازم به توضیح است مهلت انصراف برای دانشجویان شاغل به تحصیل، تا پایان تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کنکور تحصیل آزمون ارشد آزمون کارشناسی ارشد کنکور ارشد 1400 دانشجویان انصرافی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.   عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.   معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند