Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اندیکا گفت: افزایش ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری یکی از درخواست های مهم در شهرستان اندیکا است چون از 600 روستای شهرستان اندیکا، 500 روستا فاقد دهیاری است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امراله نوذری امروز در نشست شورای بررسی مشکلات اقتصادی شهرستان هفتکل که با حضور مسوولان کشوری سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصادی، مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه اگر دنبال کفن می گردید، ما در اندیکا نه گور داریم و نه کفن، اظهار کرد: در حوزه وزارتخانه اقتصاد هیچ خدمتی در اندیکا ارایه نمی شود و خدمات چهل ساله انقلاب در حوزه این وزارتخانه شامل حال اندیکا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: درخواست اولیه ما که خیلی هم نا به جا هم نیست؛ استقرار اداره دارایی در شهرستان است، در این شهرستان 600 روستا، سه شهر و سه بخش، دو سد بزرگ داریم که قطب انرژی برق آبی کشور به شمار  می آیند که دلایل خوبی برای این استقرار است.

فرماندار شهرستان اندیکا افزود: هر اقدام اداری که در شهرستان قرار است انجام شود، بخشی از کار به اداره دارایی بر می گردد که فاصله دورترین نقطه(آخرین روستا) 120 تا 130 کیلومتر به مرکز شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اندیکا بیان کرد: شهرداری اندیکا به شدت مشکلات دارد، خدمات رسانی واقعا مختل شده و شهرداری که 21 ماه به کارگران حقوق نمی دهد، چطور می تواند به آنها دستور انجام کار دهد.

فرماندار شهرستان اندیکا در پایان اضافه کرد: افزایش ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری یکی از درخواست های مهم در شهرستان اندیکا است چون از 600 روستای شهرستان اندیکا، 500 روستا فاقد دهیاری است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری خدمات روستاها برنا خوزستان اداره دارایی فرمانداری اندیکا شهرستان اندیکا فاقد دهیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود