Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@15:32:20 GMT

فرهنگ بسیجی در دستگاه قضائی باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۱۵۲۵

فرهنگ بسیجی در دستگاه قضائی باید تقویت شود

موسی خلیل اللهی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای فرهنگی پایگاه مقاومت دادگستری آذربایجان شرقی، لازمه تحقق اهداف مورد نظر در قوه قضائیه نهادینه شدن روحیه بسیجی در لایه های مختلف دستگاه قضایی است که در این راستا باید اقدامات فرهنگی به انجام برسد.

وی بسیجی بودن را افتخاری بزرگ برای آحاد مردم دانست و اظهار داشت: داشتن روحیه بسیجی در ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی و افزایش رضایت مندی عمومی نقش مهم و بسزایی داشته و به تبع آن موجب تحقق اصلی ترین ماموریت دستگاه قضا یعنی احقاق حقوق عامه به نحو مطلوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل اللهی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت بسیج در پیشبرد تکالیف و ماموریت های دستگاه قضایی، افزود: بسیج از همان زمان تاسیس  تاکنون در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، سازندگی و خدمات رسانی عملکرد بسیار مثبت و افتخارآمیزی داشته است.

وی  با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضائیه، ادامه داد: در حال حاضر وظیفه بسیج در قوه قضائیه افزایش کارآمدی دستگاه قضایی به منظور تسریع رسیدگی به پرونده های معوقه و گره گشایی از مشکلات مردم است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کار بسیجی زمان و مکان خاص نمی شناسد و باید نسبت به کار مردم احساس مسئولیت کند که در این زمینه وقتی ارباب رجوعی به دستگاه قضایی مراجعه می کند باید به کار او با جدیت و تلاش رسیدگی شود.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی هفته بسیج دادگستری آذربایجان شرقی هفته بسیج اخبار کنکور دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه که دیشب در پرواز عادی و بدون تشریفات وارد بندرعباس شده بود، در این سفر از بندر شهید رجایی، انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد، با کارگران استان، مسئولان قضایی هرمزگان و فعالان اقتصادی دیدار کرد و در نشست شورای اداری و شورای عالی قضایی حضور یافت.

سفر معاونان قوه قضائیه به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار‌های مردمی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دادگستری هرمزگان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید؛ بازدید محسنی اژه‌ای از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه

این سفر، سی امین سفر رئیس قوه قضائیه به استان‌ها بود.

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند