Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ترور در نظام بین‌الملل عملی زیر سوال است. به همین دلیل هر گاه اقدامی تروریستی صورت می‌گیرد می‌توان به این نتیجه رسید که فاعلان این عمل در تنگنا هستند و وقتی عرصه را به هر دلیلی بر خود تنگ می‌بینند، عمل شنیع ترور را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا،‌ در این‌ باره اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری‌‌ اسلامی با ۲ تفکر در مورد ایران خودشان را امیدوار کرده‌اند: اینکه از پیروزی بر ایرانی‌ها مأیوس شده‌اند و به همین دلیل مکرراً بر طبل مذاکره می‌کوبند و امیدوارند که بستر را برای خودشان آماده و مردم را مأیوس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل حتی اقدام به روش محقرانه ترور می‌کنند تا در جامعه نوعی نگرانی به وجود بیاورند.

عضو موتلفه ‌اسلامی در ادامه گفت: آنها با چنین ذهنیتی این روزها از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا سوءاستفاده و از این طریق رئیس‌جمهوری آمریکا را عامل تغییر فضای برجام معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طبق اظهارات رئیس‌جمهور آیا حل اختلاف بین ایران و آمریکا آسان است؟

این در حالی است که آمریکا همان آمریکای دوران ترامپ است و ذره‌ای از حمایت از اسرائیل کوتاه نخواهد آمد. در واقع سیاست کلی ایالات متحده در تبعیت از رژیم صهیونیستی با آمدن بایدن همچنان پابرجا خواهد ماند و هر امیدی به آنها خطایی نابخشودنی است.

او توضیح کرد: از آنجا که ماهیت آمریکا و آمریکایی‌ها برای همه روشن است و این کشور آشکارا با اصل جمهوری‌ اسلامی عناد دارد و محال است نگاهش به ایران را تغییر دهد،‌ می‌توان گفت که مذاکره با آمریکا سراب است. به همین دلیل حتی با جرات می‌توان اظهار کرد گناه موافقان مذاکره از گناه قاتلان شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده بیشتر و نابخشودنی‌تر است چون آنها فقط یک «نفر» را ترور می‌کنند ولی آنهایی که به آمریکا برای مذاکره چراغ سبز نشان می‌دهند‌ در واقع یک «ملت» را ترور می‌کنند.

احمد کریمی اصفهانی ‌در پایان گفت‌: مردم حتماً به وقتش پاسخی محکم به موافقان مذاکره با آمریکا خواهند داد.

منبع: اعتماد آنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مذاکره ایران و آمریکا کریمی اصفهانی انتخابات 1400 همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی

تصویری کمتر دیده شده از شهیدان محمدرضا زاهدی، احمد کاظمی، سعید مهتدی و سرلشکر محمد باقری را مشاهده می کنید.

دیگر خبرها

  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!