Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به محرومیت بابک مرادی از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، نام این بازیکن از لیست تیم استقلال برای بازی با صنعت نفت خارج شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* وریا غفوری کاپیتان استقلال که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است، پیش از عزیمت استقلال به ورزشگاه در اردوی آبی‌پوشان حضور یافت و با بازیکنان و مربیان صحبت کرد.

* بابک مرادی هافبک استقلال قرار بود در لیست 18 نفره باشد که به دلیل محرومیت از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال از لیست آبی‌پوشان خارج شد.

* سیدحسین حسینی، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، هروویه میلیچ، فردین رابط، محمد دانشگر، علیرضا انصاری، سبحان خاقانی و سجاد آقایی نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* کمیته مشوقین استقلال پرچم بزرگی از استقلال را که دو ستاره قهرمانی آبی‌پوشان در آسیا در آن دیده می‌شود، در ورزشگاه نصب کرده است.

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت دیه‌گو مارادونا ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین یک دقیقه سکوت کردند. 

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان استقلال صنعت نفت آبادان استقلال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد