Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد کمالی پور اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی در جهان، ورود به بازارهای جدید، نیاز تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تأثیر ده ماهه آن بر افت شدید درآمدهای صنعت هوانوردی و لزوم کشف بازارهای جدید درآمدی گفت: تاکسی هوایی یا ایر تاکسی از جمله این بازارهاست که باید به سرعت در جهت توسعه و گسترش آن دست به کار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توسعه این صنعت در شهر فرودگاهی افزود: پروژه ایر تاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینی به مساحت ۶ هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینال‌های موجود کلید خورده است.

وی در خصوص مزایای استفاده از تاکسی هوایی افزود: استفاده از هواپیما در مسیرهای مختلف پرواز، بدون استفاده از برنامه پروازی که با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، نیازهای بخش‌های مختلف را پوشش می‌دهد و همچنین سرعت بالای حرکت، پرسنل کم و بهره‌وری زیاد، مصرف سوخت پایین، انعطاف پذیری بالا و سوق دادن صنعت هوانوردی به کلیه مناطق کشور و منطقه از جمله مزایای استفاده از این صنعت است.

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص سرمایه و اعتبار پروژه و مجری آن نیز اضافه کرد: این پروژه با سرمایه گذاری یک شرکت هواپیمایی به ارزش ۱,۱۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای ایر تاکسی شکل گرفت. در حال حاضر فعالیت‌های مربوط به طراحی و مهندسی طرح، در حال انجام و تکمیل بوده و به زودی با طی مراحل ساخت و تجهیز، بهره برداری از این پروژه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

کمالی پور خاطرنشان کرد: با توسعه ناوگان ایر تاکسی توسط شرکت هواپیمایی مذکور، دو فروند هواپیمای امبرائر با ظرفیت ۵۰ نفر و یک فروند چلنجر ۶۰۴ با ظرفیت ۹ نفر خریداری و در کوتاه مدت از سه فروند به ۴ فروند افزایش یافته و توان و ظرفیت مجموعه را افزایش خواهد داد.

223227

کد خبر 1463718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرودگاه فرودگاه امام تاکسی شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر