Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@14:39:29 GMT

اشتباه بزرگ پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۲۱۰۴

اشتباه بزرگ پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل‌زاده

رویداد۲۴ پس از فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در اقدامی عجیب طبق نظر مسئول یا مشاوران حقوقی خود لایحه‌ای تنظیم کرده و با ارسال آن به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال از این کمیته درخواست کردند ضمن محرومیت ۴ تا ۶ ماهه این بازیکن، جریمه مالی هم برای وی در نظر بگیرد.

طرح شکایت از خلیل‌زاده در یک مرجع داخلی در شرایطی رقم خورد که با توجه به انتقال این بازیکن به تیم الریان قطر، بسیاری از کارشناسان حقوقی کشورمان اقدام باشگاه پرسپولیس برای پیگیری پرونده مدافع سابق این تیم در کمیته وضعیت را زیر سوال برده و اعتقاد داشتند حتی اگر رای به سود سرخ‌پوشان صادر شود، رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران هیچ ضمانت اجرایی از سوی فیفا ندارد و خلیل‌زاده بدون اینکه دچار دردسر شود، همچنان برای تیم الریان بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرنوشت عجیب خروجی‌های پرسپولیس

به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها که در سال‌های اخیر بارها از اشتباهات حقوقی در پرونده‌های مختلف ضربه خورده اند بار دیگر دچار یک گاف شده باشند که می‌تواند ضرر بزرگی به این باشگاه وارد کند. این درحالی است که مسئولان این باشگاه همچنان منتظر دریافت نامه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال برای اعلام بی صلاحیت بودن کمیته وضعیت هستند تا کار را در فیفا پیش ببرند.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس کمیته وضعیت خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!