Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید "حبیب الله موسوی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: همچنین  ۱۲۰ بسته غذایی و ۲۴۰ بسته بهداشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  این روستاها توزیع شد.

وی افزود: پس از فروکش کردن آب رودخانه کشکان ۱۲۰ پک غذایی ۷۲ ساعته توسط هلال احمر شهرستان پلدختر بین اهالی روستاهای "زمگه سوخته"، "آقامحمد" ، "ذق برفی" ، "دوست محمد" ، "چالابه نادعلی"  و "یاسر طایی" نیز تاکنون توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار معمولان همچنین گفت: راه های دسترسی به این روستاها براثربارندگی های هفته های گذشته مسدود شده و تاکنون نیز این راه ها قابل رفت و آمد نیست و به سختی می توان در آن تردد کرد.

وی افزود: علی رغم پیگیری های انجام شده ، مشکل راه ارتباطی این روستاها به قوت خویش باقی است  و راهداری تا کنون در جهت رفع این مشکل اقدامی نکرده است.

موسوی، با بیان این که رایزنی ها با بنیاد علوی و راهداری در راستای رفع مشکل راه ارتباطی این روستاها همچنان ادامه دارد ، یادآورشد:چنان این مشکل برطرف نشود در بارندگی های آینده انسداد کامل این جاده ها هشداری برای مردم منطقه است.

برچسب‌ها پلدختر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پلدختر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پایان عملیات ۱۳ روزه آبگرفتگی و سیلاب در جنوب استان و از امدادرسانی به ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر خبر داد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: در پی بارش های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.

وی ادامه داد: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: از روزهای اولیه سیل و آبگرفتگی، نیروهای عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال احمر استان، سجادی ضمن‌ قدردانی از همت تمامی امدادگران گفت: از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه، ۵۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۳ تیم با بکارگیری ۱۰۱ خودروی امدادی در عملیات سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی