Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله عبداللهی در خصوص فعالیت‌های سازمان تبلیغات استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اولین جشنواره سرود برای گروه سنی نوجوان با محوریت سردار سلیمانی در سطح استان تهران و برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره در دو بخش صوتی و نماهنگ خبر داد و گفت: آثار منتخب ضمن پخش از رسانه ملی در قالب یک آلبوم جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و آثار برگزیده تقدیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی با اشاره به اینکه ریاست این جشنواره برعهده حجت الاسلام سهرابی مدیر کل تبلیغات استان تهران است گفت:علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی rafigh_khoshbakht@ ارسال کنند. فرایند داوری از ابتدای دی‌ماه آغاز و از پنجم دی‌ماه پخش برخی از آثار منتخب از رسانه ملی آغاز می‌شود. نهایتاً ۱۰ برگزیده در هر بخش معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به دیگر فعالیت‌های پیش روی سازمان تبلیغات استان تهران اشاره کرد و گفت: پویش و چالش نامه‌ای به خدا ویژه کودکان ۳ الی ۱۰ سال از دیگر فعالیت‌های پیش روی سازمان تبلیغات استان تهران می‌باشد. فضای روانی کودکان در خصوص کرونا و ارتباط با خدا تأثیرات سختی گذاشته است که از این طریق و ارتباط با خدا مطرح می‌نمایند.

عبداللهی با اشاره به اینکه این جشنواره تا ۲۰ دی ماه فرصت دارد افزود: کمیته بررسی آثار توسط گروه پژوهشی کودک و نوجوان بررسی می‌شود که در قالب دل نوشته و کلیپ و نقاشی برای دبیرخانه ارسال شود.

مدیر روابط عمومی تبلیغات استان تهران با اشاره به اینکه این پویش فعالیت مشترک بین سازمان تبلیغات استان تهران و خانواده فرهنگی بوژان است، افزود: به ۲۰۰ اثر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد همچنین آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ شده و به صورت یادبود به همه شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که دارای لهجه یا گویش خاصی هستند در صورتی که آثار را با همان لهجه و گویش خود ارسال کنند امتیاز ویژه ای خواهند داشت.

وی در پایان گفت: برای شرکت در جشنواره نامه‌ای برای خدا علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۹۷۱۵۲۴۰۵ در تمامی شبکه‌های اجتماعی آثار خود را ارسال نمایند.

کد خبر 5087471

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران قاسم سلیمانی قرآن رادیو قرآن فعالیت های قرآنی چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حرم امام حسین مداحان حجت الاسلام محمد قمی مسجد آیت الله مکارم شیرازی سازمان تبلیغات اسلامی مسابقات قرآنی علما و روحانیون محسن فخری زاده ویروس کرونا سازمان تبلیغات استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود