Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تلاش های زیادی برای ایجاد توسعه متوازن و پایدار در اقصی نقاط جزیره قشم صورت گرفته است و در هر منطقه ای که جوامع محلی همراهی بهتری داشتند، شاهد سرعت بیشتر توسعه بوده ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار با جمعی از معتمدان، سرمایه گذاران و رییس شورای اسلامی روستای رمچاه، بیان کرد: تمام مسائل و مشکلات در روستاهای جزیره قشم با مطالعه کارشناسی و برنامه ریزی و با استفاده از ظرفیت های قانونی قابلیت حل و اجرایی شدن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مشارکت و همکاری شورای اسلامی روستا، دهیاری و جوامع محلی با سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از مهمترین ارکان موفقیت در رسیدن به توسعه عمران روستایی مورد نظر است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با تعامل خوب و قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توان مشکلات را حل کرده و شاهد توسعه جزیره در زمینه های مختلف عمرانی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.
به گفته مومنی؛ برای حرکت به سوی توسعه متوازن در منطقه نیازمند همراهی و همکاری جوامع محلی هستیم و برای این مهم برنامه های متفاوتی پیرامون محورهایی توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری و عمرانی بر پایه اشتغال جوامع محلی صورت گرفته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی در روستاهای قشم باید شرایط برای حضور سرمایه گذاران مختلف در حوزه های شیلاتی، صنعتی و گردشگری فراهم شود و برخی موانع از سر راه سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.
براساس این گزارش، تخصیص زمین برای جوانان فاقد مسکن در محدوده روستا، آسفالت و بهسازی جاده و معابر منتهی به این روستا، ساماندهی وضعیت سالن ورزشی، برنامه ریزی جهت راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و... مهمترین درخواست های مطرح شده از سوی معتمدان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و رییس شورای اسلامی روستای رمچاه از عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم جوامع محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تکمیل و احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح نیک‌اندیش سبب بهبود دسترسی محلی میان مناطق ۲ و ۴ شهری قم خواهد شد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار صدوقی و محور فردوسی اظهار کرد: این طرح از آن پروژه‌هایی است که طراحی آن به شکل سه سطح و با توجه به تصمیمات شورای ترافیکی استان گرفته شد و در حال حاضر ساخت روگذر به عنوان اولویت اول در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده و مبلغ قرارداد ۱۶۰ میلیارد است، افزود: معارضاتی در این تقاطع وجود داشت که مربوط به بحث تأسیسات و مسائل ملکی بود، به لطف خداوند بیش از ۹۰ درصد این معارضات رفع شد و تنها مسئله وجود یک لوله گاز باقی مانده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: چنانچه این مسئله نیز حل شود تمام ستون‌ها علم می‌شود و عرشه سمت فردوسی تکمیل خواهد شد تا در نیمه اول سال جاری به پایان برسد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: پروژه بعدی تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش است که موجب ارتباط بهتر بین مناطق ۲ و ۴ است.

وی با اشاره به اینکه تقاطع نیک‌اندیش پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی دارد، تاکید کرد: مبلغ اولیه قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است و همه در تلاش هستند تا در سال جاری به بهره‌برداری برسد و دسترسی‌های محلی میان این دو منطقه شهری قم بهتر شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه یک پل روگذر است که از بلوار سردار سلیمانی عبور و در سمت منطقه دو نشست می‌کند.

حلوایی‌زاده گفت: عرشه‌سازی در سمت قمرود شمالی صورت گرفته است و اگر به نتیجه برسد در سمت بلوار سردار سلیمانی مدتی انسداد ترافیکی ایجاد می‌شود تا ستون‌ها تعبیه شود.

وی افزود: انجام این پروژه در زمان بروز سیل نیز مشکلی ندارد و مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه‌ای را کسب کرده است؛ ساخت این پل مورد تاکید این شرکت برای عبور بهتر سیلاب است.

کد خبر 749829

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم