Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:55:57 GMT

کرونا نمایشگاه هوایی پاریس را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۲۳۷۲

کرونا نمایشگاه هوایی پاریس را لغو کرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، مقامات برگزارکننده نمایشگاه هوایی پاریس امروز اعلام کردند به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ابهامات موجود نسبت به آینده، برگزاری این نمایشگاه لغو شده است.

هیأت مدیره برگزاری نمایشگاه پاریس در بیانیه خود آورده‌اند که بر اساس توافق انجام شده با انجمن صنعت هوا فضای فرانسه، تصمیم اجتناب‌ناپذیر لغو نمایشگاه هوایی پاریس را با توجه به شرایط سلامت مردم در حوزه بین الملل و جمعیتی که برگزاری این نمایشگاه دور هم جمع می‌کند، اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود این نمایشگاه بین روزهای 21 تا 27 ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود و در صورتی که برگزار می‌شد پنجاه و چهارمین دوره برگزاری نمایشگاه هوایی پاریس به شمار می‌آمد. 

بنا به اعلام شورای برگزارکننده این نمایشگاه قرار است دور بعدی آن در ژوئن 2023 و در تاریخی که بعدا اعلام خواهد شد برگزار شود. قرار است تمام شرکت‌هایی که برای حضور در این نمایشگاه پول پرداخت کرده‌اند، پول خود را بازپس گیرند.

این نمایشگاه می‌گوید تمام مسئولیت مالی لغو امسال این رویکرد را قبول می‌کند. 

این نمایشگاه از سال 1909 آغاز به کار کرده و هر دو سال یک بار برگزار شده است. دیگر نمایشگاه هوایی اروپا که در انگلیس بود امسال به صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پاریس نمایشگاه فرانسه ویروس کرونا نمایشگاه هوایی پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کوویشیلد را این شرکت بریتانیایی‌ـ‌سوئدی با همکاری دانشگاه آکسفورد بریتانیا ساخت و موسسه سرم هند تولید کرد. این واکسن در سطح گسترده‌ای در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله بریتانیا و هند، تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد موثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که کوویشیلد ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود، که شاید مرگبار باشد.

یک شکایت جمعی در بریتانیا ثبت شده و این ادعا را مطرح کرده است که این واکسن به مرگ و آسیب‌دیدگی‌های شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی است.

احتمال لختگی خون در بیماران کرونا بسیار بالاتر از دریافت کنندگان واکسن است

در حالی که آسترازنکا این ادعاها را رد می‌کند، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن «در موارد بسیار نادر، باعث تی‌تی‌اس (TTS)» یا سندرم ترومبوز همراه با ترومبوسیتوپنی می‌شود، که مشخصه‌اش ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

به گزارش نشریه تلگراف، این شرکت در فوریه سال جاری در مدارک دادگاه گفته است: «تایید می‌شود که واکسن آز [آسترازنکا] می‌تواند، در موارد بسیار نادر، سبب تی‌تی‌اس شود. مکانیسم عامل این مسئله هنوز مشخص نیست.»

منبع: نورنیوز

کد خبر 848429 برچسب‌ها خبر مهم كرونا در ايران واکسن کرونا

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان