Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا به شاگردانش هشدار داد در صورتی که در بازی فردا مالکیت توپ را به یوونتوس واگذار کنند، کریستیانو رونالدو توانایی گلزنی به این تیم را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای یوونتوسی هستند که در بازی رفت 2 بر صفر شکستش دادند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: هدف ما پیروزی در این دیدار و کسب جایگاه اول گروه  G است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای این بازی آنسو فاتی و عثمان دمبله را در اختیار نخواهیم داشت. ما کنار هم تیم قدرتمندی را شکل خواهیم دادیم چون می‌خواهیم مقابل یوونتوس به پیروزی برسیم.

سرمربی هلندی بارسا که تیمش برخلاف لیگ قهرمانان اروپا، فصل جدید لالیگا را خوب شروع نکرده و در حال حاضر 12 امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین اختلاف دارد، در ادامه اظهار داشت: هر نتیجه‌ای که تیم می‌گیرد، مسئولش سرمربی تیم است چون این سرمربی است که ترکیب تیم را انتخاب می‌کند و در جریان بازی هم دست به تغییراتی می‌زند.

وی همچنین درباره اولین رویارویی رونالدو و مسی پس از جدایی کریس از رئال مادرید در تابستان 2018 خاطرنشان کرد: کاری که می‌خواهم انجام دهم ارتباط با لئو درباره مسائل مربوط به بازی است. ما انرژی‌مان را صرف مسائل بیرون باشگاه نمی‌‌کنیم چون نمی‌توانیم اثری روی آنها بگذاریم. به عنوان یک مربی باید دنبال این باشم که بازیکنانم حداکثر بازدهی را در جریان بازی داشته باشند.

کومان اما در تکمیل صحبت‌هایش به تمجید از فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس پرداخت و تأکید کرد: رونالدو هنوز هم به خاطر نوع بازی‌اش و گل‌هایی که می‌زند، جزو بهترین بازیکنان جهان است. ما باید در بازی فردا خوب دفاع کنیم چون کریس می‌تواند به ما ضربه بزند. او همیشه توپ می‌خواهد، اما اگر ما توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم، رونالدو نمی‌تواند برای ما دردسرساز شود. لئو و کریستیانو در 15 سال اخیر بهترین بازیکنان جهان بوده‌اند و در سطحی متفاوت هستند. مسئله هم این نیست که کدامیک بهتر هستند و ما سعی می‌کنیم از بازی فردا لذت ببریم.

بازگشت بوفون به تمرینات یوونتوس در آستانه تقابل با بارسلونا

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند همچنین درباره مدافع هلندی یوونتوس که زمانی شاگرد خود او بود، گفت: دلیخت را به خوبی می‌شناسم. او با وجود اینکه جوان است، اما بازیکن باتجربه‌ای است و می‌تواند بهترین مدافع جهان بشود. ماتیس همچنین انسان خوبی است. او هر روز می‌خواهد پیشرفت کند و حیف که برای یوونتوس بازی می‌کند، نه بارسلونا.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس بارسلونا لیونل مسی کریستیانو رونالدو رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت