Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:16:12 GMT

کمبود امکانات درمانی در سفیدابه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۲۷۴۱

کمبود امکانات درمانی در سفیدابه

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه، خانه بهداشت و پایگاه اورژانس سفیدابه دچار امکانات و نیروی انسانی هستند.

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: سفیدابه بر اساس آخرین سرشماری   ۳٬۴۳۴ نفر (در ۷۰۷ خانوار) جمعیت داردو امکانات بهداشتی و در مانی موجود در منطقه برای خدمات دهی مططلوب کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با پیگیری های انجام شده مقرر شد تا نیروی مورد نیاز برای درمانگاه، اورژانس و درمانگاه منطقه تامین شود.

وی با اشاره به اینکه،یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه این شهرستان اختصاص داده شد، تصریح کرد: لازم است تا مقدمات حضور دندانپزشک در منطقه  به صورت دو روز در هفته فراهم شود و ساکنان سفیدابه از خدمات دندانپزشکی هم  بهره مند شوند.

نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: پزشکان خیر به این منطقه سفر کنند و در مدت حضور خود خدمات رایگان به مردم ارائه دهند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: پزشکان خیر دندانپزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: اورژانس قزوین با کمبود نیروی ۱۲۰ نفری مواجه است و در ۶ ماه گذشته وضعیت تغییری نکرده است، نیروهای جدیدی هم که جذب شده‌اند در واقع تبدیل وضعیت هستند که تعداد خاصی بر نیروی انسانی مورد نیاز ما اضافه نشده و موضوع نداشتن نیروی خانم همچنان مشکل ماست.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این موضوع که بیشترین مشکلات حوزه اورژانس در زمینه کمبود نیروی انسانی و منابع مالی و اعتباری خلاصه می‌شود، اظهار کرد: این موضوع تنها مشکل استان قزوین نیست بلکه همه استان‌های کشور با این مسئله مواجه هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۲ موتورلانس به ناوگان قزوین اضافه شده که پشتیبان پایگاه‌ها هستند و به خاطر کمبود نیرو هنوز نتوانسته‌ایم بر تعداد موتورلانس‌ها اضافه کنیم.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: از حدود سه سال پیش مشکلات بیشتر هم خودشان را نشان داده‌اند چراکه با کمبود منابع مالی و انسانی روبه‌رو شده‌ایم و اگر بخواهیم به طور ریشه‌ای به این موضوع بپردازیم باید گفت که یکی از مشکلات عدم استقلال سازمان و زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی بودن است.

وی بیان کرد: شاید استقلال سازمان بتواند تا حدودی مشکلات را حل کند، ما بخشی از منابع و اعتبارات مورد نیاز خود را از سازمان و وزارتخانه دریافت می‌کنیم و بخشی را از دانشگاه علوم پزشکی ولی متأسفانه چون مبالغ قابل توجه نیست همیشه به خدمت‌دهنده‌ها که عمده آن تعمیرگاه‌ها هستند مغروض هستیم، از سال ۱۳۹۶ متأسفانه یک آمبولانس هم به واسطه تحریم‌ها وارد کشور نشده است.  

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری