Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی رایگان دوره پیش‌دبستانی در استان، گفت : خانواده‌هایی که نوآموز پیش‌دبستانی دارند تا پایان آذر ماه فرصت دارند، فرم پیش‌ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی را برای ثبت‌نام درسامانه سناد تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک https://digiform.ir/kshpsr فرآیند ثبت نام نوآموزان پیش‌دبستانی را انجام دهند تا پس از احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، از سوی مدارس با آن‌ها تماس گرفته شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: خانواده‌هایی هم که دسترسی به فضای مجازی ندارند، می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات آموزش و پرورش فرآیند ثبت نام فرزندان پیش دبستانی خود را انجام دهند.

او افزود: پس از ثبت‌نام، نوآموزان پیش دبستانی از طریق فضای مجازی به شبکه شاد متصل می‌شوند و چنانچه والدین آن‌ها درخواست تهیه بسته‌های آموزشی دست‌ورزی به صورت کاغذی و یا الکترونیکی را داشته باشند، می‌توانند به صورت اختیاری از طریق مدارس اقدام به تهیه این بسته‌ها کنند.

او با بیان اینکه نوآموزان پیش دبستانی که قبلا در مدارس و در سامانه سناد ثبت‌نام شده‌اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند، گفت: خانواده‌هایی که نوآموزان پنج تا شش ساله (متولدین نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴) دارند و تاکنون موفق به ثبت نام آن‌ها در مراکز پیش دبستانی نشده‌اند، باید هرچه سریعتر برای ثبت نام مجازی فرزندان خود در مدارس اقدام کنند.

فضلی با اشاره به الزامی بودن گذراندن دوره پیش دبستانی برای کودکان پنج تا شش ساله، گفت: ارائه گواهی‌نامه پایان دوره پیش‌دبستانی برای ثبت نام نوآموزان در پایه اول در سال آینده ضرورت دارد.

فضلی ادامه داد: امسال ۳۲ هزار کلاس اولی در استان مشغول به تحصیل شده‌اند که پیش‌بینی می‌شد معادل همین تعداد نوآموز پیش دبستانی در سامانه سناد ثبت نام شوند که تاکنون ۱۵ هزار نوآموز پیش دبستانی در مدارس استان و سامانه سناد ثبت نام شده اند که ۳۹۰۰ نفر آن‌ها از طریق فضای مجازی ثبت نام شده‌اند.

فضلی ادامه داد: بیشترین آمار ثبت‌نام نشده‌های استان مربوط به نوآموزان پیش‌دبستانی ساکن شهر کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی خانواده ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری