Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:08:52 GMT

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۰۹۴

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

سسک فابرگاس اعتراف کرد که کار زیر نظر مائوریتزیو ساری برای وی لذت بخش نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس در سال 2014 و بعد از گذراندن سه فصل در بارسلونا دوباره به لیگ برتر بازگشت و این بار راهی رقیب آرسنال یعنی چلسی شد. او زیر نظر ژوزه مورینیو توانست قهرمانی لیگ برتر را کسب کند و با آنتونیو کونته نیز این موفقیت را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابرگاس اما با مائوریتزیو ساری روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. او اکنون در عضویت موناکو قرار دارد.

 

 

 

 

سسک فابرگاس در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت و درباره کار زیرنظر مائوریتزیو ساری در چلسی گفت:« ساری می‌خواست از جورجینیو که در ازای 60 میلیون یورو به چلسی ملحق شده بود، استفاده کند و از من تنها در بازی‌های جام اتحادیه و لیگ اروپا بهره می‌برد که این برای من کافی نبود. من پیش از آن همیشه در ترکیب اصلی چلسی به میدان می‌رفتم و در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر شرایط به وجود آمده از این تیم جدا شوم.

ساری مربی خوبی بود، اما او اعتقاد قوی به کارهای تاکتیکی دارد. مائوریتزیو بسیار خرافاتی است و تغییر نظر او کار بسیار سختی است. برای مثال او همیشه می‌خواست که بازیکنان چلسی رأس ساعت 3 بعدازظهر تمرین را آغاز کنند که این برای بازیکنانی مثل من که با خانواده‌شان زندگی می‌کردند، بد بود. با این شرایط ما نمی‌توانستیم فرزندان‌مان را ببینیم، چون آنها صبح‌ها به مدرسه می‌رفتند و وقتی که ما از تمرین به خانه برمی‌گشتیم، آنها خواب بودند.»

 

 

 

 

هافبک کنونی موناکو ادامه داد:« یک روز از ساری خواستیم که اجازه دهد صبح‌ها تمرین کنیم، اما او در پاسخ به ما گفت که باید رأس ساعت 3 بعدازظهر تمرینات آغاز شود، چون پرفسوری در مؤسسه پیزا ثابت کرده که بهترین زمان برای بدن به منظور تمرین کردن، همین زمان است. من اما می‌دانم که برای هر بازیکنی خیلی اهمیت دارد که با خانواده‌اش بتواند وقت بگذارند.»

یوونتوس مائوریسیو ساری چلسی سسک فابرگاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری چلسی سسک فابرگاس سسک فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم

جکسون می‌گوید موفقیت چلسی نسبت به درخشش او در اولویت قرار دارد. 

نیکولاس جکسون در بررسی عملکرد خود در اولین فصل حضورش در چلسی اعتراف کرد که موقعیت‌های زیادی را از دست داده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مهاجم سنگالی علی‌رغم اینکه در اولین فصل حضورش در این باشگاه، دومین گلزن برتر چلسی بوده، به دلیل عدم استفاده کافی از موقعیت‌های گلزنی، مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار گرفته است. جکسون از زمان پیوستن به آبی‌های لندنی در تابستان گذشته، در مجموع 13 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده که 10 گل کمتر از کول پالمر، بهترین گلزن تیم است.

حال این مهاجم 22 ساله با پذیرفتن کمبودهای خود، اذعان کرده است که موقعیت‌های زیادی را از دست داده و نتوانسته است به استانداردهایی که پیش از انتقال به لیگ برتر در تابستان گذشته برای خودش تعیین کرده بود، برسد.

جکسون در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

فکر می‌کنم با توجه به موقعیت‌هایی که از دست دادم، باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم. عملکردم خوب بود، اما به چیزی که می‌خواستم نرسیدم، یعنی بازی در لیگ قهرمانان فصل بعد. هر چیز دلیلی دارد و ما سعی می‌کنیم سال آینده (برای این هدف) بجنگیم. حتی اگر 10 یا 15 گل هم می‌زدم، مهم‌ترین چیز این است که تیم در بالاترین جایگاه ممکن قرار بگیرد و هواداران را خوشحال کند. آن وقت گل‌ها هم به دست می‌آیند.

وی اضافه کرد:

هر روز سعی می‌کنم پیشرفت کنم. مهم‌ترین چیز این است که در دسترس باشم، به تیم کمک کنم و بازی کنم. من موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهم، اما تلاش می‌کنم تا موقعیت‌های بیشتری خلق کرده و گل‌های بیشتری بزنم. امیدوارم سال آینده بهتر باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده