Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:42:12 GMT

دستگیری قاتل کمتر از دو ساعت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۲۰۱

دستگیری قاتل کمتر از دو ساعت

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارگر ساختمانی که همکار خود را به وسیله پتک به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش برنا‌؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت در باره جزئیات این خبر گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه کاره بلا فاصله تیم عملیات کلانتری ١٠۶ نامجو در محل حادثه حاضر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی اولیه مشخص شد در پی مشاجره لفظی بین دو نفر کارگر که از اتباع هستند در مورد موضوع ناموسی و بالا گرفتن درگیری یکی از نفرات که ٢٩ سال سن دارد با استفاده از یک پتک آهنی چند ضربه مرگ آور به سره مقتول ٣٨ ساله زده و از محل متواری گردیده است.

موقوفه ای در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری ١٠۶ شهید نامجو با بررسی دقیق ابعاد ماجرا طی اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی محل اختفا قاتل گردیده و در یک عملیات ضربتی قاتل را که در کانال کولر یک منزل مسکونی اطراف محل قتل دستگیر نمودند. 

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه که در کلانتری ١٠۶ شهید نامجو انجام شد به قتل همکار خود با استفاده از پتک  اعتراف کرد و متهم جهت رسیدگی بیشتر به مرجع قضایی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت قتل مرکز فوریت های پلیسی مرگ دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان