Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول خدابخش روز دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان اهر گفت: در شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر ساخته شده است که ۲ هزار واحد به صورت تعاونی در قالب ۲۲ تعاونی است.

وی از تحویل واحدهای مسکونی برج دو قلو به مالکان در آینده‌ای نزدیک خبر داد، افزود: ۲۰۰ فقره از اسناد مالکیت برج ۲ قلوی اهر صادر شده و مابقی نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به این‌که در زمین مساکن مهر شهرستان اهر هیچ‌گونه معارضی نداشتیم، تأکید کرد: اولویت اصلی حل مشکل سه شرکت تعاونی مسکن مهر است که با چالش‌های متعددی در این مساکن مهر روبرو هستند.

خدابخش ادامه داد: واحدهای تعاونی مسکن تاکسیرانی به فروش اقساطی رفته است و هر یک از مالکان که نسبت به تسویه‌حساب‌ اقدام نکند، در صورت اخذ مالکیت هم؛ سند آن واحد ابطال و واحد مسکونی به متقاضی جدیدی واگذار می‌شود.

وی با تأکید بر پیگیری مطالبات مردمی و حل مشکلات مسکن مهر در شهرستان اهر خاطرنشان کرد: عزم جدی ما این است که پرونده مسکن مهر در شهرستان اهر بسته شود از این‌رو ملزم هستیم تا مشکلات پروژه‌های مسکن مهر را حل و فصل کنیم.

فرماندار شهرستان اهر یادآور شد: با توجه به اینکه پیشرفت مجموعه ۳۱۰ واحدی انجمن صنفی کارگران کمتر از ۳۰ درصد است تعاونی دیگری جایگزین این انجمن می شود تا تسهیلات بانکی تحت شرایط به آن تعاونی انتقال و اراضی تخصیص یافته به تعاونی جایگزین واگذار و وضعیت اعضا تعیین تکلیف شود.

خدابخش تأکید کرد: در خصوص ۷۸ واحد از ۳۲۴ واحد مجتمع شهید منتظری هم مقرر شد تعاونی نسبت به معرفی به اداره راه و شهرسازی برای فروش اقساطی اقدام کند در غیر این صورت نفرات جایگزین معرفی می شود.

وی از ثبت‌نام یکهزار و ۶۵۰ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اهر خبر داد و افزود: از مجموع متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی مسکن ۷۳۷ نفر واجد شرایط و ۶۳۳ نفر فاقد شرایط شناخته شدند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به این‌که سهمیه کف اعلامی به شهرستان اهر در مرحله اول ۸۸۷ واحد مسکونی است، اعلام کرد: اداره راه و شهرسازی در شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری سه قطعه زمین جهت احداث مسکن در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل به عنوان مجری طرح قرار می‌دهد.

برچسب‌ها مسکن مهر اهر مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر اهر مسکن مسکن مهر اهر مسکن اخبار کنکور شهرستان اهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست