Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید اوحدی عصر امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه تخصیص زمین برای مسکن ایثارگران در خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵ هزار قطعه زمین در قالب تفاهم‌نامه نخست برای ساخت مسکن ایثارگران در خراسان رضوی تامین شد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در راستای تامین ۶۷ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، تفاهم‌نامه‌های لازم در استان‌های مختلف کشور امضا می‌شود، تصریح کرد: قطعاتی که در سال جاری در قالب این تفاهم‌نامه‌های استانی برای ساخت مسکن ایثارگران در نظر گرفته شد، با مجموع زمین‌هایی که پیش از این به همین منظور اختصاص یافته بود برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وزارت راه و شهرسازی بر اساس تکلیف قانونی موظف به تامین هزینه‌ آماده‌سازی و فرآوری زمین‌های اختصاص یافته به ساخت مسکن برای ایثارگران دانست و افزود: هیات دولت در قالب بودجه سال جاری مصوبه‌ای مبنی بر اختصاص ۵۰ هزار فقره وام مسکن با کارمزد ۴ درصد برای ساخت مسکن ایثارگران تصویب کرده است.

اوحدی گفت: بر این اساس در قالب بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور تعداد این وام‌های ساخت مسکن به ۷۰ هزار فقره افزایش یافته است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیرو منویات مقام معظم رهبری، با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دیگر۳هزار شغل برای فرزندان ایثارگران تامین شد، اضافه کرد: علاوه بر این ساماندهی گلزار شهدا در خراسان رضوی در دستور کار نهادهای ذی‌ربط این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به تکلیف دولت براساس برنامه ششم توسعه مبنی بر استخدام همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد، متذکر شد: تاریخ آزمون تخصصی جذب جامعه ایثارگری در راستای اجرای این تکلیف قانونی به زودی اعلام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مقرر شده است با تشکیل یک کارگروه مشترک از دستگاه‌های ذیربط در استان‌ها با حضور یکی از اعضای جامعه ایثارگری، روند اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقده به طور ماهانه به استانداران گزارش شود، ادامه داد: این موضوع ضمانتی برای اجرایی شدن آنها بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهادهای متولی استانی باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مسکن خراسان رضوی ایثارگران رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی معاون رییس جمهوری برای ساخت مسکن ایثارگران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حسین سالاری با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
وی افزود: این فرد با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود.
معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.
به گفته معاون دادستان مرکز استان اردبیل عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد