Web Analytics Made Easy - Statcounter

چه خبر از یک برش حسابی؟

با یک جشنواره شگفتانه و غافلگیر کننده  در گراد مواجهیم!

فرصتی عالی و بی نظیر که نباید آن را از دست بدهید!

جشنواره تخفیف بی نظیر گراد!   جشنواره ای فوق العاده به نام یک برش حسابی با ۵۰ درصد تخفیف عالی و استثنایی

فرصتی که تمام سال منتظر آن بودید از راه رسید. جشنواره تخفیفات بی نظیر گراد با ۵۰% تخفیف ویژه و عالی

خبری خوش 

پس از این که همه ما در شرایط سخت بیماری کرونا در کشور قرنطینه ای طولانی مدت را تحمل کردیم؛ حالا با بهبود شرایط فرصت خرید های استثنایی از راه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده به راه انداخته است که شما می توانید به همه قیمت ها یک برش حسابی بزنید. باور نکردنی است اما مجموعه گراد به مدت سه روز یعنی از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه همه محصولات خود را با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می رساند.

در شرایط سخت مالی این روزها گراد با تخفیف های شگفت انگیز به فکر سود شما و خوشحال کردن شماست. شما برای استفاده از این تخفیف بی نظیر تکرارنشدنی سه روز مهلت دارید همه محصولات را با قیمتی فوق العاده بخرید. سه روز فرصت عالی تا محصولات مورد علاقه خود را با نصف قیمت بخرید

شما میتوانید در این شگفتانه با یک برش حسابی تغییری فوق العاده و جذاب در استایل وخوش لباسی خود ایجاد کنید. در جشنواره شگفتانه یک برش حسابی انواع پوشاک آقایان و خانم ها را با ۵۰  درصد تخفیف بخرید. مجموعه فروشگاه های برند گراد در یک برش حسابی امسال به شما جذابیت را هدیه می دهد. شما در این طرح میتوانید کیفیت را با تخفیفی تکرار نشدنی ازآن خود کنید چرا که همه اجناس بی کیفیت همیشه ارزان ارائه می شوند. گراد صرفا فقط پوشاک زنانه و مردانه نمی فروشد بلکه جذابیت و کیفیت را با تخفیف به شما هدیه می دهد.  


خبری خوش از راه رسید 

در روزهایی که با گرانی بی سابقه ای مواجه هستیم؛ برند گراد در راستای تکریم مشتریان خود یک جشنواره فروش فوق العاده به راه انداخته است که شما می توانید به همه قیمت ها یک برش حسابی بزنید. باور نکردنی است اما مجموعه گراد به مدت سه روز یعنی از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه همه محصولات خود را با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می رساند.

در شرایط سخت مالی این روزها، گراد با تخفیفی شگفت انگیز به فکر سود شما و خوشحال کردن شماست. شما برای استفاده از این تخفیف بی نظیر تکرارنشدنی سه روز مهلت دارید همه چیز را با قیمتی فوق العاده بخرید. سه روز فرصت دارید تا هر آن چیزی را که می خواستید با نصف قیمت بخرید. این بهترین فرصت برای آقایان و بانوانی است که به استایل خود اهمیت می دهند.

شما میتوانید در این شگفتانه با یک برش حسابی تغییری فوق العاده و جذاب در استایل وخوش لباسی خود ایجاد کنید. در جشنواره شگفتانه یک برش حسابی انواع پوشاک آقایان و خانم ها را با ۵۰  درصد تخفیف بخرید. مجموعه فروشگاه های برند گراد در یک برش حسابی امسال به شما جذابیت را هدیه می دهد. شما در این طرح میتوانید کیفیت را با تخفیفی تکرار نشدنی ازآن خود کنید 

گراد در یک برش حسابی چگونه شما را غافلگیر می کند؟

گراد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک آقایان و بانوان، فرصت عالی را برای مشتریان وفادار و همیشگی خود فراهم کرده است. برندگراد مفتخر است بزرگ ترین جشنواره فروش امسال را با ۵۰ درصد تخفیف را با عنوان «یک برش حسابی» از ۱۹آذر تا ۲۱ آذرماه در تمامی شعب سراسر کشور برقرار نموده است. علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای گراد شما می توانید از وب سایت گراد نیز تمامی اجناس را با بهترین کیفیت با ۵۰ درصد تخفیف بخرید.

رضا سلامتی مدیر مارکتینگ گراد ضمن قدردانی از مشتریان اظهار داشت: یک برند برای ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان خود، می‌بایست علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و قیمت، همواره با مشتریان خود در تعامل باشد.  

چگونه میتوانید یک برش حسابی داشته باشید؟

در این جشنواره‌ افسانه ای سه روزه، شما می توانید پوشاک زنانه و مردانه را در دسته بندی دلخواه خود با ۵۰ درصد تخفیف بخرید. همه محصولات گراد اعم از پیراهن و شلوارهای مردانه، کت تک مردانه و کت و شلوار مردانه  و پوشاک زنانه مانند شومیز را در این حراج ارزان تر از همیشه بخرید. گراد با تنوع زیاد فرصتی استثنایی و تکرار نشدنی را با ۵۰ درصد تخفیف برای شما آماده کرده است.

اعتقاد ما بر این باور است که مشتریان گراد افرادی حرفه ای، خوش سلیقه و ژرف بین هستند که به کیفیت توجه داشته و برای استایل خود اهمیت بسیاری قائلند. تلاش ما بر این است که با تلفیق نوآوری، هنر طراحی بهترین طراحان لباس و تجربه چندین ساله در این صنعت، قدمی بزرگ در تامین نیاز مشتریان خود داشته باشیم.  

مجموعه‌ بزرگ گراد با بیش از ۱۹ نمایندگی فعال در سراسر کشور، یکی از تولیدکنندگان دانش محور و صاحب سبک در صنعت پوشاک کشور محسوب می شود.

از محصولات گراد می‌توان به پیراهن مردانه، کت و شلوار،   کت تک، شلوار مردانه، کراوات و پاپیون، کمربند، کیف وکفش، اقلام زمستانی و پوشاک زنانه شامل مانتو، بارانی و محصولات متنوع دیگری اشاره کرد.

شما می توانید هر آنچه از گراد میخواهید را بهترین کیفیت در بلک فرایدی امسال با ۵۰ درصد تخفیف باورنکردنی وحیرت انگیز خریداری کنید. در کمپین "یک برش حسابی" گراد شما ۵۰ درصد تخفیف دارید که می توانید با آن یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.  

۲۱۲۱

کد خبر 1463766

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ۵۰ درصد تخفیف درصد تخفیف بخرید شما می توانید یک برش حسابی پوشاک زنانه مشتریان خود همه محصولات فوق العاده بی نظیر سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)