Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:12:30 GMT

مهدی قائدی مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۴۴۹

مهدی قائدی مصدوم شد

مهدی قائدی پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در پایش احساس ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی قائدی پس از پایان بازی احساس ناراحتی کرد و پزشکان برای مداوای او به سراغ این بازیکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز وضعیت مصدومیت این بازیکن مشخص نیست و قرار است پزشکان تیم وضعیت جسمانی این بازیکن را متعاقبا اعلام کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده مهدی قائدی فوتبال استقلال لیگ برتر صنعت نفت آبادان مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه ناچو فرناندز قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا نخواهد کرد و به این ترتیب در پایان فصل به حضور  طولانی‌مدت خود با این باشگاه پایان خواهد داد.

این مدافع کهنه‌کار مشتاق یک چالش جدید است، اگرچه می‌بیند که کادر فنی باشگاه هم به او اعتماد ندارند و او را یک بازیکن ضعیف می‌بینند.

ناچو در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا به‌طور منظم بازی کرده است، اگرچه او گاهی اوقات نیمکت نشین شده و کارلو آنچلوتی ترجیح داده که با اورلین شوآمنی را که پست اصلی‌اش هافبک است، در دفاع میانی بازی دهد.

این اتفاق در ۲۵ دقیقه پایانی دیدار سه‌شنبه‌شب در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ هم رخ داد و ناچو اولین بازیکن تعویضی بود که بیرون رفت. ادواردو کاماویگا جایگزین او شد و شوآمنی از هافبک به دفاع رفت. به گفته نشریه آاِس، ناچو از این تصمیم خشمگین است، زیرا این اتفاق موضوع عدم اعتماد کافی از سوی کادر فنی به ناچو را تقویت می‌کند.

ناچو می‌خواهد در پایان فصل از رئال مادرید جدا شود و چالش جدیدی را تجربه کند و می‌خواهد مطمئن شود که در تیم جدیدش یک بازیکن فیکس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)