Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:54:11 GMT

تیمی که برای بقا می جنگید، به یک چهارم آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۳۷۳۷

تیمی که برای بقا می جنگید، به یک چهارم آسیا رسید

تیم سوون سامسونگ با یک بازی خوب و منطقی توانست از سد یوکوهاما مارینوس ژاپن بگذرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های یوکوهاما مارینوس ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی در استادیوم خلیفه شهر دوحه به مصاف هم رفتند.


یوکوهاما با 13 امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی این مرحله شده بود و سوون سامسونگ نیز با 5 امتیاز و تنها به دلیل تک تفاضل گل بیشتر نسبت به گوانگژو اورگراند و به عنوان تیم دوم گروه G پای به مرحله یک هشتم نهایی گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، ارک مهاجم برزیلی یوکوهاما گل اول بازی را به ثمر رساند و این تیم را پیش انداخت. در حالیکه تیم ژاپنی کنترل بیشتر بازی را در دست داشت، این بازی در نیمه دوم با همین یک گل به سود یوکوهاما به پایان رسید.


اما در نیمه دوم طوفان تیم کره ای شروع شد. آنها در دقیقه 57 کیم تائه هوان موفق شد گل تساوی سامسونگ را به ثمر برساند. در حالیکه یوکوهاما در دقیقه 77 دست به 3 تعویض زد تا بتواند بازی را به سود خودش عوض کند، اما کاملا عکس این نتیجه رخ داد.


در دقیقه 82 کیم مین وو هافبک 30 ساله و کهنه کار سامسونگ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 87 هان سئوک جانگ تیر خلاص را بر پیکر تیم ژاپنی وارد کرد و سامسونگ را سه بر یک پیش انداخت.


آدام اونایو که در دقیقه 84 به بازی آمده بود، در دقیقه 90+2 یکی از گل ها را جبران کرد ولی این، برای بازگشت یوکوهاما به بازی کافی نبود و سوون سامسونگ در میان ناباوری همگان، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


سامسونگ در لیگ 12 تیمی کره جنوبی در فصل قبل، در رده دهم قرار گرفت و به همراه سایر تیم های رده هفتم تا دوازدهم راهی مرحله پلی آف برای بقا یا سقوط در لیگ کره جنوبی شد.


آنها در دیدارهای مرگ و زندگی بقا توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و در نهایت در بین 6 تیمی که برای بقا در کی لیگ تلاش می کردند، در رده دوم قرار گرفت و از سقوط به دسته پایین تر جان سالم به در برد.


حالا تیم سوون سامسونگ که تا یک ماه پیش برای بقا در لیگ کره جنوبی تلاش می کرد، به همراه اولسان هیوندای دیگر تیم کره ای و تیم های ویسل کوبه ژاپن و بیجینگ گوان چین راهی مرحله یک چهارم نهایی شده است.


قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فردا برگزار می شود تا تیم ها حریفان خود را بشناسند. یک تیم از میان این چهار تیم حریف پرسپولیس در دیدار فینال خواهد بود.

لیگ قهرمانان آسیا سوون سامسونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سوون سامسونگ سوون سامسونگ کره جنوبی مرحله یک یک چهارم برای بقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد