Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری کارگر ساختمانی که همکار خود را به وسیله پتک به قتل رسانده بود، گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه کاره بلا فاصله تیم عملیات کلانتری ١٠۶ نامجو در محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد در پی مشاجره لفظی بین دو نفر کارگر که از اتباع هستند در مورد موضوع ناموسی و بالا گرفتن درگیری یکی از نفرات که ٢٩ سال سن دارد با استفاده از یک پتک آهنی چند ضربه مرگ آور به سره مقتول ٣٨ ساله زده و از محل متواری گردیده است.

موقوفه‌ای ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ١٠۶ شهید نامجو با بررسی دقیق ابعاد ماجرا طی اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی محل اختفا قاتل گردیده و در یک عملیات ضربتی قاتل را که در کانال کولر یک منزل مسکونی اطراف محل قتل دستگیر نمودند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه که در کلانتری ١٠۶ شهید نامجو انجام شد به قتل همکار خود با استفاده از پتک اعتراف کرد و متهم جهت رسیدگی بیشتر به مرجع قضایی معرفی گردید.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۱۱ نفر از مقصران تیراندازی سعادت آباد آخرین جزئیات از درگیری خونین اراذل و اوباش در سعادت آباد+فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد

به مناسبت روز جهانی کارگر یادواره ۴۵ شهید کارگر شهرستان تربت جام در محل مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت جام، به مناسبت روز جهانی کارگر یادواره 45 شهید کارگر شهرستان تربت جام با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، فرماندار، امامان جمعه و جماعات، مسئولان قضایی، اجرایی، نظامی و انتطامی،کارگران و اقشار مختلف مردم به همت ستاد گرامی داشت هفته بزرگداشت کار و کارگری و بسیج کارگری باشکوه خاصی در محل مسجدحضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره 45 شهید حوزه کار و کارگری و بزرگداشت روز کارگر و تقارن آن با هفته مقام معلم و سلامت، افزود: شهدا بالاترین مقام را در نزد خداوند دارند و  ما نیز در مقابل شهدا و خانواده آنان و مجاهدین عرصه اقتصادی سر تعظیم می‌کنیم، شهدا در بهترین موقعیت قرار دارند و خداوند عاشق شهدا است.

حجت الاسلام غلامی افزود: دشمن مدام در حال طراحی نقشه برای نابودی جمهوری اسلامی است و تنها راه مبارزه با دشمنان جهاد و مبارزه است، عرصه کار و کارگری و عرصه تلاش و کوشش در کشور ایجاد قدرت می‌کند و قدرت هر نظام به بخش کارگری است.

وی ادامه داد:قوام جامعه به کار جهادی است اما مدیران در حوزه کار و کارگری باید امنیت شغلی، بیمه و مهارت افزایی کارگران را فراهم کنند.

غلامی خطاب به کارگران خاطرنشان کرد: کارگران باید به کار خود ارزش قائل شوند،کار را امانت بدانند و از کم کاری پرهیز کنند و در محیط کار انضباط و احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان