Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری به ارسال گسترده تجهیزات و اعزام نیروهای زیاد از سوی ارتش سوریه به شمال حماه و جنوب ادلب که نشان از عملیات قریب الوقوع برای آزادسازی ادلب دارد، اشاره کردند.

قدس آنلاین: وزارت خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 14 نفر از اعضای ارشد کمیته دائمی کنگره ملی خلق  چین به فهرست اشخاص تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می‌رود، افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوطن، منابع سوری از ارسال تجهیزات و اعزام گسترده نیرو به محورهای حومه شمالی حماه و محور جنوبی ادلب خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ این اقدامات همزمان با حملات ارتش سوریه به مواضع تروریستها در جبل الزاویه و سهل الغاب در حومه ادلب و حماه است.

الوطن به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: تقویت نیرو و تجهیزات به ارتش سوریه اجازه عملیات نظامی در منطقه را می دهد.

سرتیپ هیثم حسون کارشناس امور نظامی و راهبردی سوری گفت: فرماندهی عملیات نظامی سوریه به این نتیجه قاطع رسیده است که راهکار سیاسی به پایان وضع اسفناک در ادلب یا آزادی آن از اشغال ترکیه و گروههای تروریستی که ترکیه حامی همیشگی آنهاست، منجر نخواهد شد.

وی افزود: آنچه در حال حاضر رخ می دهد و تقویت نظامی در چارچوب آماده شدن برای مرحله سوم از عملیات آزادی سازی استان ادلب است که مرحله دوم آن حدود یکسال قبل انجام شد. این عملیات با هدف بستن راه در برابر اقدامات مقامات ترکیه در تغییر بافت جمعیتی منطقه و بیرون راندن ساکنان و اسکان خانواده های تروریستهایی که آنرا به این استان آورده است. رخ می دهد.

کد خبر 5090316

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ادلب سوریه اعزام نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم