Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور مریم حضرتی معاون وزیر بهداشت، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد استان قرارگاه طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان آغاز به کار کرد.

این قرارگاه در راستای ایجاد زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با مشارکت مردمی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات این نهاد در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: پویش ایران همدل از ابتدای امسال همزمان با سراسر کشور با هدف تأمین نیاز‌های اقتصادی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت آغاز شد.

او ضمن اشاره به برپایی ۲۲ آشپزخانه مهدوی و فعالیت بیش از ۳۰۰ نیروی داوطلب در این آشپزخانه‌ها افزود: در طول ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار سبد مواد غذایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

ملک پور اضافه کرد: همچنین در آستانه عید غدیر خم نیز سه هزار بسته مواد غذایی میان خانواده‌های نیازمند ساکن مناطق محروم استان توزیع شد.

او با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی (شامل مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک) در مراحل مختلف میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ادامه داد: مرحله دوم ایران همدل نیز هم‌زمان با ایام محرم و صفر در استان آغاز شد که ۵۲ هزار وعده غذای گرم و ۱۱ هزار و ۵۶۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

ملک پور با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت غیرحضوری و نیاز آن‌ها به لوازم الکترونیکی گفت: هفت هزار و ۷۲۶ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان توزیع و همچنین ۳۶۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی نیز در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

او بابیان اینکه کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند همچنان ادامه دارد افزود: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویروس کرونا مددجویان کمیته امداد کمیته امداد ملک پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود